duminică, 2 august 2009

Offline!


Cu alte cuvinte am plecat in concediu! Undeva in Muntii Semenic - Anina si apoi pe Valea Cernei.

Sper sa nu am nici macar semnal la mobil...ca laptopul si netul oricum nu le iau cu mine :) Asa ca vreau sa fiu offine total!

Sa am timp sa ma bucur de sotul meu, de prietenii mei, de aer, soare, munti, peisaje! Sa imi reincarc bateriile. Sa citesc rasfoind pagini, nu dand "scroll". Simt nevoia unei dezintoxicari de tot ceea ce inseamna online...Am nevoie sa ma relaxez cu o carte misto in mana...mi-e sete de cuvintele tiparite, de imaginatia care zburda liber atunci cand citesc o carte.

Dar cand ma intorc, vreau sa ma intorc cu energie, planuri si idei. Vreau sa invat si sa cresc...vreau sa joc in alta liga! No more little league...I wanna play with the big guys! Prietenii stiu de ce! :)

Signing out now...

Niciun comentariu: