vineri, 31 iulie 2009

Eu sunt aia...

Deci uitati-va bine la poza...eu sunt aia fraiera! (daca v-ati intrebat vreodata pe cine mai fraiereste statul roman...ei bine!? Pe mine! )



Daca va intrebati cine este proasta din tara asta care isi plateste toate darile la stat...ei bine eu sunt! Da! Eu sunt aia care ma dau peste cap si fac tot posibilul sa platesc la timp unui stat pe care il doare in partile dosnice (sau "hidden" ca tot suntem in online) de mine si nu face NIMIC pentru a ma sustine sau pentru a-mi crea un cadru in care sa imi cresc decent copiii! Eu sunt aia care am platit si un stupid impozit forfetar (stiu ca unii au mai mult de plata decat mine - dar e vorba de principiu!) pentru un venit la care am mai platit si anul trecut impozit o data! Eu sunt aia care platesc asigurari de sanatate doar asa...ca sa ma cert si sa ma inghesui pe holurile spitalelor prost dotate (si cu oameni si cu aparate) si ca sa mai dau niste bani in plus apoi pentru o consultatie de rutina!

Eu sunt aia care dau un pumn de maruntis la stat fata de altii care au de dat bani la greu si pe care nu ii intereseaza!

Oare sunt enervata!?

Altcineva? Mai e cineva? Sa ridice mana si sa se prezinte ca sa ne plangem reciproc in pumni in fata extraselor de cont!

Niciun comentariu: