marți, 21 iulie 2009

Varsta la care faci "oprire la standuri"

Am gasit un articol scris de Serban Huidu, a carui zi de nastere a fost de curand (si adaug si eu urarea mea de bine si La Multi Ani alaturi de celelate probabil mii si zeci pe care le-a primit) si intitulat: La 33 de ani!

Mi-a placut foarte mult articolul...poate si pentru ca partial ma recunosc in ceea ce a zis (partial! pentru ca eram prea mica pentru a constientiza foarte bine unele lucruri care se intamplau pe atunci) poate si pentru ca am multi prieteni si cunostinte de aceeasi varsta + sau - un an...dar aceeasi generatie de 33 de ani. Sunt oameni pe care ii admir si care imi plac mult. Sunt oameni cu povesti si experiente interesante...sunt oameni fascinanti si ador sa ii ascult povestind. De la cei mai multi ai atatea de invatat!

Totusi ar fi interesant si de vazut cine, ce si cum sunt ei acum, azi!

PS: Poate la un moment dat o sa ma mobilizez si o sa povestesc despre generatia mea...daca cei dinainte au fost de "sacrificiu"...noi suntem de "incercare si adaptare".

Niciun comentariu: