luni, 27 iulie 2009

Ce va doriti la recolta de toamna...Picanta?

Sau, cu alte cuvinte...ce mai vrea lumea sa invete? Asta este intrebarea pe care mi-am adresat-o azi pe la pranz (cu un pic de ajutor de pe Twitter :) )! Mi-am dat seama ca, in aceasta perioada de "criza"(re)...nu mai stiu ce ar putea sa intereseze un om care vrea sa se dezvolte din punct de vedere profesional!

De fapt...vrea el/ea sa se dezvolte? In ce domeniu? Ce mai e de aflat, de invatat, de experimentat?

Si atunci, alaturi de PICANT am decis sa fac o cercetare: Ce v-ar interesa sa invatati, sa aflati in domeniul business-ului? Softskills? Business Development? Online? Management? Comunicare?

Ce gen de evenimente v-ar atrage? Traininguri? Seminarii? Workshopuri semiformale?

Astept sugestii si comentarii!

Later Edit: Cea mai "picanta" propunere pe care o punem in practica este premiata cu discount si bere!

Si atentie: "cercetarea" nu se adreseaza doar celor care vor sa invete ei isisi. Ci si celor care vor sa isi incurajeze colegii, subordonatii, angajatii sa isi dezvolte anumite abilitati si cunostinte!

Niciun comentariu: