marți, 17 martie 2009

Rock me...

Ii povesteam unui prieten zilele trecute ca mi-e dor de baladele rock pe care le ascultam cand eram mica (se pare ca am cazut un pic in butoiul cu nostalgie). Azi gasesc pe un blog pe care il mai rasfoiesc din cand in cand o "inscriptie" despre "prima intalnire cu rockul".

M-am indragostit de postul asta! Melodiile sunt absolut superbe! Atat cele afisate, pe care va invit si va recomand sa le ascultati, cat si cele "bolduite" de autor. Mie personal imi trezesc o multime de amintiri placute...Ce vremuri si ce bine era cand eram mici si inocenti si descopeream lumea!

Este o fraza acolo care mi s-a parut geniala: "Pe atunci, cu becul stins, and aveam noroc, intrebam fetele, mai mult sau mai putin, verisoare, daca vor sa danseze si ne apropiam stangaci unii de altii intr-o dulce melodie nebuna. Senzatii ce nu se vor mai intoarce dar a caror intensitate depaseste cu mult partidele de sex ocazionale fie ele si din locuri publice si sub influenta berilor." Intr-adevar senzatii si emotii de care imi aduc aminte si pe care nu cred ca le-am mai trait de atunci.

Enjoy the (rock) music!

Niciun comentariu: