luni, 23 martie 2009

E Cool sa fii online...

Observ in perioada aceasta o orientare tot mai arzatoare catre mediul online. Toata lumea are senzatia ca e mai ieftin? Claudiu spune ca nu e asa - si ii dau dreptate.

Insa mai nou tuturor li se pare o idee buna sa fii online: Twitter, LinkedIn sau Facebook (pentru cei mai orientati spre business), bloguri (care mai de care mai adevarate), refacerea site-urilor, campanii de mailing, newslettere, comunicate de prese - brusc activitatile de comunicare online ocupa mai mult loc in atentia responsabilior de marketing ai companiilor, ca o scapare de presiunea lipsei de buget!

Pare simplu! Insa mediul online are niste particularitati care trebuie avute in vedere: in primul rand viteza de reactie pe internet este mult mai mare...mai ales ca Internetul este si plin de carcotasi care exploateaza cea mai mica neatentie in comunicare! Orice miscare gresita se plateste cu deficiente de imagine.

Paharul "online" are si o parte plina! Viteza propagarii informatiei poate fi exploatata si in sens pozitiv pentru o companie. A se vedea cresterea gradului de utilizare a viralului...

Pe de alta parte exista multe detalii in online care pot fi folosite pentru sustinerea brandului...cum ar fi alegerea domeniului si a adreselor de mail.

Tocmai pentru a crea premisele utilizarii eficiente si inteligente a mediului online am creat trainingul Co'oL Intro - un training prin care punem bazele a ceea ce inseamna strategie de comunicare online, adresat tuturor celor care vad in mediul online oportunitati de comunicare si sustinere a brandului: responsabili de marketing, responsabili de brand, manageri, PR-isti etc. Va avea loc pe 2 si 3 aprilie 2009.
Mai multe detalii despre tematica, inscrieri si pret - aici.

Niciun comentariu: