joi, 19 martie 2009

Un transant punct pe "i": Atitudine si Responsabilitate

De ceva vreme am reinceput sa primesc articole de la empower.ro (si pe aceasta cale ii multumesc lui Iustin ca mi-a readus in atentie acest site interesant si inspirational. Azi am primit un articol care mi-a placut foarte mult: "Cum sa luptam pentru drepturile noastre" - Ovidiu Miron pune foarte bine punctul pe "i" si ridica niste intrebari si probleme foarte actuale; fiecare din ele putnd fi dezbatuta in mod separat si fiecare constituind un subiect de gandire pentru fiecare din noi.

"De ce 90% dintre salariati traiesc cu impresia ca ei castiga prea putin?

Pentru ca uneori chiar asa e. :) Insa, de cele mai multe ori isi fac toate calculele doar in jurul propriului lor univers. Iau in calcul doar propria lor realitate.

Si usor-usor se autoconving de faptul ca problemele lor sunt cele mai mari din lume si ca cei din jur ar putea sa dea dovada de mai multa intelegere. In aparenta, o comunitate nu sta intr-o singura persoana. In realitate, depinde enorm de fiecare dintre cei care fac parte din ea." Este doar un fragment transant din acest articol!
Continuarea aici! Eu il includ la categoria "must read"!

Niciun comentariu: