joi, 19 martie 2009

Comunicare si Webdesign

Ce iese din combinarea celor doua? Un puternic instrument de comunicare in vremuri in care increderea si interactiunea cu clientul sunt cruciale.

Este evident ca, pe langa designul unei pagini web, este importanta si functionalitatea sa. S-a spus deja de atatea ori ca un web-site nu mai este doar o pagina de prezentare, ci o metoda de a comunica cu clientii, partenerii si alti jucatori de pe piata care prezinta interes pentru companie. De aceea prezenta online a devenit o parte importanta a planului de comunicare si marketing…in special in conditiile in care se cere eficientizarea si cuantificarea tuturor activitatilor. In spatele construirii unui website este important sa se afle obiective concrete legate de functionalitate si de comunicare.

Atat designul si continutul, cat si mesajul transmis trebuie sa fie in concordanta cu strategia de marketing a companiei! Sau cu strategia de comunicare a produsului/evenientului. Mai mult decat atat, trebuie sa se reflecte valorile brandului. Un site web trebuie sa atinga in primul rand obiectivele propuse.
Pentru a-si indeplini rolul trebuie conceput in corelatie cu strategia de marketing si identitate de brand.

Iata ca deja in randul companiilor se simte nevoia furnizarii unor servicii integrate! Se pare ca prinde contur din ce in ce mai mult ideea ca, pe langa un desen e nevoie si de substanta pentru a avea intr-adevar "brand". Au observat acest lucru si cei de la TripMedia care au simtit nevoia sa vina cu ceva care sa raspunda mai punctual nevoilor de comunicare si marketing, in procesul de realizare a website-ului. De aceea, asa cum spuneau niste desene animate in copilarie, prin puterile noastre unite, vrem sa furnizam servicii complete clientilor doritori de a-si dezvolta o strategie coerenta in online. Deci am realizat un parteneriat pentru a putea livra ceva mai complex: Consultanta in dezvoltarea unor campanii integrate de comunicare - site-ul, identitatea, tiparul, reclamele sunt instrumente care dau impreuna coerenta comunicarii si imaginii unei companii/produs sau serviciu in piata.

Ei sunt deja prezenti pe piata de 3 ani, oferind servicii de webdesign, solutii rich media, creatii de identitate vizuala si proiecte de print; pe scurt cam tot ce ar putea avea nevoie o companie pentru a-si construi o imagine solida si constanta in piata, din punct de vedere vizual.

Impreuna, vom veni cu sevicii up-gradate si din punct de vedere al marketingului, mai exact:
- Legate de Website: Consultanta in privinta stabilirii obiectivelor din spatele website-ului astfel incat acesta sa fie un instrument de comunicare eficient, ca parte a campaniei de comunicare online demarata/implementata de companie.
- Legate de Reclame: Consultanta in stabilirea obiectivelor reclamei si mesajului astfel incat sa confere coerenta intregii campanii de promovare. Recomandari privind alegerea tipului/tipurilor de reclama/e si plasarea ei/lor astfel incat sa se atinga obiectivele propuse.
- Legate de Identitate: Consultanta in stabilirea valorilor care sustin identitatea vizuala a unui brand; stabilirea unei strategii de comunicare interna pentru a sustine recomandarile manualului de brand; consultanta in stabilirea unei strategii de comunicare externa pentru a sustine valorile de brand.
- Legate de Tipar: Consultanta in stabilirea obiectivelor si crearea mesajului; recomandari privind integrarea tiparului ca parte a strategiei de comunicare;
- Altele: consultanta in redactarea mesajelor, sloganelor, comunicatelor de presa, continutului de newsletter si blog.

Practic si pe scurt – acum, impreuna, adaugam continut si consistenta! Punem si tencuiala, nu numai scheletul comunicarii online :)

Admir mult echipa de la TripMedia...pentru ceea ce fac, pentru modul in care fac, pentru echipa pe care o au si pentru atmosfera din birou! Sunt nebuni dar seriosi cand vine vorba de munca, super creativi si nonconformisti! Si asta se poate vedea foarte usor de pe site-ul lor: modul de lucru, modul lor de comunicare in echipa si portofoliul bogat pe care il au la vedere. Si site-ul si blogul sunt marturii ale know-how-ului pe care il detin si al modului original de a vedea businessul in online. Pe blog ma veti mai gasi si pe mine cu prezentari de studii de caz sau alte subiecte legate de comunicarea si marketingul in mediul online.

Ma bucur si va multumesc ca m-ati primit in echipa si sunt convinsa ca va fi o colaborare buna in special din punctul de vedere al rezultatelor finale prezentate clientilor!

Niciun comentariu: