luni, 16 martie 2009

Unde sunt eroii din copilarie?

Cand eram mici fiecare din noi cred ca si-a dorit sa fie erou. Citeam benzi desenate cu tot felul de personaje pozitive si ne imaginam ca la un moment dat am putea fi si noi ca ei...sa-i invingem pe cei rai si sa ajutam oamenii buni, nevoiasi sau aflati la ananghie! Actiunile noastre erau menite sa se indrepte inspre a face ceva bun...Unde sunt acum, la maturitate, toti acesti eroi? Unde este ideea care statea la baza viselor de a fi eroi?

Cand jucam fotbal in spatele blocului toti vroiam sa fim Hagi...sa fim buni la fotbal la fel ca el...sa fim admirati, sa fim recunoscuti pentru ceva bun! Cand ne agatam de bara de batut covoare, toate fetele ne visam mici Nadia. Sa luam nota maxima, sa fim cele mai bune.

Aveam idoli, aveam eroi! Insa undeva de-a lungul vietii ceva s-a rupt si ma intreb unde s-a pierdut, acum cand suntem mari (poate nu pentru toti, dar pentru majoritatea din noi), dorinta/ambitia de a fi buni, mai buni, cei mai buni in ceea ce facem? De ce nu ne mai dorim sa facem ceva bun prin propriile forte si asteptam mereu si mereu instructiuni de la altii? De ce nu ne mai dorim sa intreprindem actiuni care sa fie orientate catre a face bine altora? De ce nu suntem in stare sa vedem finalitatea a ceea ce facem si impactul actiunilor noastre in viitor?

Unde de-a lungul vietii se rupe firul viselor in care ne vedem eroi? unde intervine indifernta si blazarea?

Nu mai stiu ce vor copiii de azi sa "se faca atunci cand vor fi mari"...dar stiu ca in copilarie, eu, prietenii si cred ca toti cei din generatia mea, ne doream sa fim doctori, invatatori, pompieri, aviatori sau politisti. Nu pentru bani ci pentru a putea face ceva remarcabil! Perspectivele se schimba odata cu varsta, pe undeva e normal sa se intample asa...dar poate am fi mai multumiti de noi insine si de actiunile noastre daca ne-am mai aminti pasiunea cu care ne doream in copilarie sa fim "Ceva cand vom fi mari"!

Sa facem lucruri remarcabile!

O melodie care mie imi place foarte mult...si ma ajuta sa imi pastrez directia! Sa fiu mereu ce imi doream sa fiu!

Enjoy!



Ombladon-Daca pozele ar vorbi
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu: