duminică, 22 noiembrie 2009

la 6 luni...


Facand curat prin diverse prostioare de pe calculator am gasit si aceasta uratura pe care am primit-o de la neogen.ro de ziua mea, acum 6 luni. Imi aduc aminte ca mi-a placut mult atunci si stiu ca am pastrat-o in scop de a bifa realizarile.

Iar acum dupa 6 luni am reusit sa:
- Fiu iubita! (asta fara indoiala)
- Sa petrec pana dimineata cu prietenii (am facut-o si pe asta si inca de pomina pe malul marii, 3 zile si 3 nopti) - Ce-i drept nu ma mai tine ca in tinerete dar incerc sa petrec de cate ori pot!
- Sa primesc numai vesti bune...n-am reusit in totalitate dar optimista fiind, incerc sa privesc partea buna a lucrurilor. Si una din cele mai bune vesti primite in ultima vreme este viitorul meu nou statut de matusa! :)
- Sa am amintiri frumoase - am! Pentru ca numai pe astea le pastrez!

Mai am deci 6 luni ca sa primesc un Ferrari rosu! Promit ca nu refuz nici alta culoare! Desi zic eu ca si noul Megane3 argintiu e o reusita!
Insa marirea de salariu o accept inca de maine! :))) Ca vorba aia...o astept dinainte de ziua mea...si sper sa nu vina de ziua mea la anu' si la multi ani!

Iar in privinta celorlalte: Bicicleta veche n-am...insa am alte troace vechi de care ar trebui sa ma indur sa scap!O casa mare...nu cred ca renteaza pentru mine, la cat de dezordonata sunt.

Un comentariu:

Alexandru spunea...

Judecand dupa pozitia in clasament pe www.hailaschi.ro si faptul ca in gashca de cafenele toata lumea se plange ca nu te poate ajunge, ai putea sa bifezi si mare campion la jocuri :)