luni, 23 noiembrie 2009

Imi lipseste lunea de folk...



Imi aduc aminte ca anul trecut pe vremea asta abia asteptam sa vina ziua de luni...mai exact seara de luni. Seara de luni era punctul nostru fix, reperul pentru o noua saptamana, momentul cand uitam de munca, cand ne deconectam, cand ne intalneam cu totii. Era certitudinea noastra. Stiam ca ne vedem, era stabilit, nu mai trebuia sa vorbim inainte.

Acum ne mai vedem cand si cand...S-a spart gasca! Un patinoar cand reusim sa ne dezlipim de munca (si aia cu greu), un ceai cu ocazia unei aniversari, un munte cand si cand...trec saptamani sau luni de conversatie doar pe mess sau comentarii pe blog.

Am ramas cu munca, grijile, criza, ochii incercanati si obositi. Cu un gol ca nu ne mai vedem decat foarte rar...prea rar!

Desi seri folk mai sunt...nici una nu e "obligatorie" cum era seara lui Supa din Expirat. Stiam sigur cand e, ca e, nici nu mai conta ce invitati avea stiam ca lunea seara nu trebuia sa imi fac program!

Nu vreau sa para un repros (si fac mentiunea asta in ideea ca poate Supa isi mai arunca un ochi pe aci in pauza de masa :) ) este doar o lipsa, o parere de rau, o nostalgie...

E luni...iar luni!

3 comentarii:

DeepBlueSunshine spunea...

Of, of... e drept că ne vedem cam rar acum... prea rar. Dar am putea să stabilim alt "reper" în locul serii din luni din Expirat. Şi mie-mi lipsesc întâlnirile alea...

zgubi1 spunea...

aferim.

Matei Laudoniu spunea...

Sic transit gloria mundi is a Latin phrase that means "Thus passes the glory of the world". (Wikipedia)