miercuri, 22 aprilie 2009

Revenire

De ce m-am simtit bine Pastele asta si de ce ma simt cu chef si energie?

- Pentru ca 3 zile nu am avut Internet si semnal la mobil! Deci zero tehnologie
- Pentru ca am stat la aer si am urcat pe munte (din greseala :) )
- Pentru ca mi-am clatit ochii in peisajele minunate ale Pietrei Craiului
- Pentru ca am vazut o capra neagra
- Pentru ca m-am suit in Cerdac si am si coborat de acolo intreaga (si cu aparatul intreg)...desi imi tremurau si mainile si picioarele
- Pentru ca muntele imi da intotdeauna energie
- Pentru ca am baut vin rosu langa foc
- Pentru ca am savurat cafeaua de dimineata langa foc...si parca e cea mai buna cafea bauta asa
- Pentru ca s-a cantat la chitara
- Pentru ca s-au facut 2 iezi la protap
- Pentru ca am vazut cum arata un sac de ridichi
- Pentru ca am mancat cea mai buna ciorba de miel din viata mea - facuta pe foc (si mie nu imi place ciorba de miel)
- Pentru ca am facut gratar pana la 6 30 dimineata
- Pentru ca am fost inconjurata de prieteni, zgubilitici si nebuni in felul lor dar oameni extraordinari!
- Pentru ca am ras pana m-a durut burta si mi-au dat lacrimile si inca nu vroiam sa ma opresc
- Pentru ca mi-am dat seama ca sunt norocoasa sa am prieteni minunati langa mine si un iubit care ma accepta asa cum sunt si nu imi ingradeste libertatea de care am nevoie
- Pentru ca m-am intors cu planuri, chef de actiune, idei, energie si entuziasm!

Pentru cei interesati, poze gasiti aici si aici!

Un comentariu:

zgubi1 spunea...

Niciodaata!!;)