luni, 27 aprilie 2009

In sfarsit...

... O campanie electorala care merita sa fie urmarita! Cel putin din punct de vedere al marketingului si comunicarii.

In era in care cutremurul de sambata s-a "dat" mai intai pe twitter si apoi l-am simtit si noi fizic (La naiba si am zis ca n-o sa scriu, si EU despre cutremur!) in sfarsit vad si eu niste miscari interesante din punct de vedere politic pe Net! Asa cum am zis mereu..avem nevoie de cineva din afara sa ne "lumineze" - in mai toate domeniile (fotbal, marketing - politic sau nu - HR etc).

Pana acum toate campaniile electorale indiferent de scopul lor erau...banale si la fel! Au descoperit unii "blogul" si "twitterul": Oau! Ce tare...hai sa facem un blog si un cont pentru candidatul X si/sau Y poate asa avem priza la tineri si la categoriile de public care nu voteaza! Ei bine surpriza! Poate s-a vazut pentru cine are ochi de vazut si minte de inteles ca e nevoie de mai mult de atat sa ne convingeti!

Departe de a ma interesa foarte mult, deocamdata, Radu Duda ca si "candidat" nu pot sa nu remarc prezenta sa online, discret si elegant agresiva. Discreta si elegenta prin aspect si vizual si agresiva prin faptul ca multe lume vorbeste despre asta. Regalitatea online...cu ajutor extern evident! Si ce daca!? E un punct in plus pentru el ca da un exemplu pentru ceilalti si foloseste mediul Online intr-un mod inteligent! De invatat! Deja il vad cu un cap peste contra-candidati din punctul asta de vedere! Elegant...

Nu ii fac elogiul...nici macar nu aveam de gand sa scriu despre asta...dar am dat peste un articol care mi-a placut scris foarte bine si cu tact de Sorin Tudor: "Principele Web 2.0"

De asta zic eu ca va fi o campanie interesanta de urmarit! In sfarsit!

2 comentarii:

Matei Laudoniu spunea...

interesant Duda...pare intr-adevar ca vine dintr-o alta lume. ca e de alta planeta, in sensul bun. dar asa a fost si cu constantinescu - un profesoras care vorbeste frumos, dar in timpul caruia romania a traversat cea mai neagra perioda din istoria posdecembrista. Duda va fi una dintre optiunile mele, cu rezerva ca ma voi documenta bine inaitne de aceste alegeri, si de data asta voi lua o decizie 100% neemotionala. Spuna asta pentru ca sunt monarhist convins, as vota maine pntru incoronarea unui principe austriac sau neamt, care sa nu stie romaneste, dar care sa faca pentru tara asta ce au facut carol si ferdinand. dar duda...sa nu fie doar "praf de purpura si aur peste tarana cea grea" - trebuie studiata cu grija problema. Ramane oricum o optiune. Hai ca ma duc sa-mi mai iau o bere de jos...

Ioana (Abe) spunea...

Ai dreptate si ce zici tu Matei. Doar ca eu analizam deocamdata tehnicile de comunicare pe care le foloseste si modul "slefuit" cum isi pregateste campania...

Daca e bun sau rau, daca e capabil sau nu...nu ma pronunt inca! :)

De asta am spus ca nu vreau sa fac un elogiu persoanei...ci doar il observam din punct de vedere al marketingului unde se vede o mana straina...si spuneam ca va fi o campanie demna de urmarit din acest punct de vedere. Ca promisiunile..tot alea vor fi! :)Vreau sa vad daca si altii sunt in stare sa invete ce inseamna marketing politic...