joi, 2 aprilie 2009

Criza cu idei!

Ma bucur ca nu este o criza de idei! Imi place sa vad ca in aceasta perioada tot mai multe activitati si idei creative apar la suparafata!
Inainte sa scriu despre Arka Nuova(despre care incerc sa scriu de 2 zile - pentru ca nu gasesc cuvintele care sa exprime ce am simtit acolo) dau 2 exemple de proiecte cu care am intrat in contact azi:

- Afara din cutie - Imi place conceptul...astept cu interes si continut! Felicitari pentru lansare si succes in continuare!
- Trigwee (m-am inscris si eu acolo...Multumesc Octav!)

Imi plac oamenii cu idei, implicati in proiecte deosebite, creative, inovatoare...imi plac ideile "altfel"!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Buna Ioana,

Multumim mult pentru apreciere si mentiune :D Prima doza de content va fi administrata chiar maine. Te asteptam cu nerabdare pe acolo si speram sa te simti bine Afara Din Cutie :P

Ioana (Abe) spunea...

Intotdeauna ma simt bine Afara din Cutie! Drept pentru care incerc sa "ies" cat mai des
:)

Octav Druta spunea...

Ioana, bine ai venit in comunitatea oamenilor pasionati de viitor! Am observat ca deja ai creat primul tau vis.

Dream along! :)

Ioana (Abe) spunea...

Si mai am si altele!