miercuri, 10 decembrie 2008

Joaca de-a Dumnezeu...online!?



Am primit un comunicat de presa azi dimineata care ma intreba "Are you ready to play God?" Pe 15 decembrie voi avea o intalnire unica...Oau! Am I going to meet God?...on the messenger or what??? Atat! A nu! Mai scria ca este un serviciu GOD Entertainment! So wtf??? Am inteles ca si Dumnezeu se modernizeaza...dar chiar sa intre online???

Oare sunt gata sa ma joc de-a Dumnezeu? Am intrat pe site...Mi-a starnit interesul...M-am inscris pentru ca mor de curiozitate!!! Am mai facut ceva sapaturi si am descoperit cate ceva la Antonio. Cu toate astea nu este nici joc (puteam sa jur ca e asa ceva :) ) nici biserica (asta chiar m-ar fi surprins!). Oricum cred ca va fi ceva fun!

Deci ce este??? Cica aflam peste 4 zile! The clock is ticking...

Niciun comentariu: