joi, 4 decembrie 2008

Idei...

Din cand in cand simt nevoia sa scriu. Am o multime de ganduri care se invart haotic prin cap si daca nu le prind si imortalizez se duc…

Din pacate in ultima vreme am fost intr-o stare destul e acida...vorba cantecului “si cu stresul de la munca, cu obligatii sociale” si atunci incerc sa imi limitez scrierile pe blog pentru a nu regreta mai tarziu. Stiti voi cum e treaba aia cu “nu scrie la nervi” – e o vorba de aur!

Pe langa asta, ultima perioada a si fost extrem de aglomerata (inclusiv cu multe evenimente de genul Zilele Biz si NetCamp a caror cronica nu am apucat sa o fac...si deja pentru Zilele Biz e prea tarziu, ca deja s-a spus tot ce era de spus - dar poate ca voi face o comparatie)...asa ca si lipsa de timp este un motiv de liniste blogaristica sau scrieri succinte (asta pentru cei care s-au obisnuit cu stilul meu complex si lung de a scrie).

Atunci ma limitez la a-mi semnala punctual existenta online...cu cateva notari:

- Ma bucur ca un prieten foarte drag mie a revenit in apropierea mea. Sper ca si-a gasit macar un pic linistea in viata! Este un om de aur!
- Ma intreb de ce de fiecare data cand cineva intreaba “ce faci?” raspunsul e inevitabil legat de o ridicare din umeri si, eventual, insotita de fraza “pai ce sa fac, si eu cu munca!” (poate un pic schimbata fraza dar ideea e aceeasi)
- Mi-e dor e serile folk, de chitara, vocea si atmosfera pe care o facea Supa. Chiar daca mai sunt si altii, si alte evenimente si recitaluri folk...nu se compara! Mie mi-e dor de El!
- As vrea sa am timp sa citesc! Am un teanc de carti pe noptiera...Mi-e foame de lectura!
- Am inceput sa ma duc la patinoar! Ar fi bine daca as extinde miscarea mai mult...o sala, o piscina ceva...
- Ma bucur cand descopar noi valente la unii prieteni ai mei - cum ar fi talentul la scris - si chiar scriu frumos si isi descopera sufletul intr-un mod fascinant! Uite ca Internetul ajuta si la crearea de lucruri bune, pure si frumoase nu doar la improscarea cu noroi! La cererea autoarei voi pastra momentan discretia asupra numelui...desi e pacat, zic eu.
- Mi-am petrecut maxi-week-endul de 1 Decembrie la Brasov (nu! nu am votat!). Mi-am mai cizelat talentele de snowborderita si am luat 2 trante fenomenale. Bine ca nu s-a rupt nimic. Am fost cu prietenii, a fost foarte fun! Brasovul e intr-adevar un oras frumos si muult mai linistit ca Bucurestiul. Mai mult, inclin sa-i dau dreptate lui Claudiu - al carui birou l-am vizitat vineri - si care spunea aseara ca "in Brasov timpul trece altfel! In Brasov ai timp!". Cu ocazia zilei Romaniei m-am gandit de ce iubesc eu Romania! Dar asta in alt post.

Later edit: Am primit un comunicat despre PR Progress - imi place! La o prima aruncare de ochi!


cam atat...

Un comentariu:

Matase si casmir spunea...

Ioana Anescu nu poate fi 'acida'...poate doar obosita. Nu scrie din cand in cand, prinde gandurile care se joaca in mintea ta, pentru ca ele nu pier niciodata...sunt ale tale. Nu te limita niciodata ,Ioana, fiindca nu avem doua vieti!
Ador, la randul meu, zapada, gheata, culoarea alba. Pacat ca nu m-a invatat nimeni snowboard...si uite cum ma limitez si eu la sky.