miercuri, 3 decembrie 2008

Ce au vintage si beauty in comun?

Mergand tot pe ideea postului anterior, am descoperit un alt blog care trateaza intr-un post moda Vintage. Ceea ce mi-a placut a fost ca explica si ce inseamna si ce presupune stilul Vintage.

Rasfoind acest blog al Mirandei, am mai descoperit chestii interesante. In primul rand imi place ideea unui blog ca un loc de intalnire intre prietene diferite care isi impartasesc una alteia propriul Adevar referitor la cate un subiect. Stiu ca sunt "sexandthecity"stic ...dar imi place cand mai gasesc si lucruri deosebite pe bloguri...nu doar manifestari negativisto-recalcitrante. Pe de alta parte, nu sunt neaparat adepta sfaturilor gen Cosmopolitan in ceea ce priveste "beauty" - nu pot spune ca sunt o feminista, fashion passionate si altele asemenea. Din punctul meu de vedere "beauty" inseamna ceea ce vede fiecare in substratul acestui termen. Dar poate Romania are nevoie de asa ceva atat la capitolul estetic (pentru ca la cat de kitchoase si penibile ajung unele numai din dorinta de a fi la moda...raman masca!) cat si la capitolele moral si de bun simt!

Cred ca este un loc unde poti sa gasesti nu numai chestii interesante dar si pertinente.

Sa vedem...

Niciun comentariu: