marți, 30 decembrie 2008

Drum in noapte...

Pe scurt: Imi place sa merg noaptea cu masina prin tara - numai sa nu conduc eu - in special in perioada sarbatorilor de iarna! A aparut si la noi obiceiul de a orna casele cu beculete si ghirlande luminoase. Ma bucur cand vad ca ia din ce in ce mai multa amploare. Este superb sa mergi noaptea si sa vezi de pe deal un sat in care strazile si casele sunt impodobite, colorate, luminate! Sau sa treci printr-un sat, oras sau localitate si sa intalnesti casele luminate vesel. Mi se pare foarte optimist!

Ma duc la Tarnaveni de Revelion. Fara net! Am zis ca am timp sa povestesc...am gresit! Cateva zile - dezintoxicare! Vreau pauza de net si calculator!

La Multi Ani! Sa petreceti frumos si sa intrati in noul an cu dreptul!

Pe 2009...

Niciun comentariu: