De cativa ani buni, vara, se tot plimba in sus si in jos pe cerul litoralului romanesc un avionas cu o reclama la Nutline. Nu cred ca este cineva care sa nu-l fi vazut!
Evident, l-am revazut si anul asta...an de criza! Ce-i drept...ceva mai rar decat in ceilalti ani! Dar nu pot sa ma abtin sa nu ma intreb...oare merita? Presupun ca e destul de costisitor sa pui un avion sa se zburataceasca in sus si in jos toata ziua cu reclama ta...Deci...merita? Cresc oare vanzarile la seminte Nutline in timpul verii atata timp cat zboara avionul? Creste notorietatea semintelor Nutline? (Avand in vedere ca oricum au aproape monopol pe segmentul lor? Chiar asa mai stie cineva si alte seminte in afara de Nutline de vanzare prin magazine?) Cuantifica cineva plimbarile cu avionul si rezultatele ulterioare?
miercuri, 12 august 2009
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Un comentariu:
Modelul clasic de promovare în România. Bani mulți fără a se calcula retabilitatea investiției.
Și te mai miri de ce managerii români nu au încredere în marketeri.....
Trimiteți un comentariu