marți, 11 august 2009

Parcare...de vacanta!

Se pare ca oamenii care sunt in vacanta la Manglia...sunt si in vacanta de gandire! (asta ca sa nu zic ca nesimtirea nu intra niciodata in vacanta!)

Pozele sunt facute in parcarea Penny Market din Mangalia. Si DA! Roverul de Spania este parcat in mijlocul aleii! In conditiile in care parcarea supermarketului era aproape goala. (Dupa cum se observa in fotografie erau locuri chiar "in primul rand"). De la Bucuresteni nu ma mai astept la nimic...ii cunosc atat de bine incat am renuntat sa mai am pretentii la bun simt...macar in concediu. Macar ei au fost mai "discreti" daca se poate spune asa.


Ai zice ca niste oameni intorsi din Spania s-au mai civilizat si ei pe acolo. NOT!


Noi am stat cam 20 de minute inauntru. Cand am iesit Roverul era tot acolo. In schimb langa se parcase altul...N-am mai facut poze ca nu m-am mai obosit! Ce ti-e si cu spiritul asta de turma!

2 comentarii:

Nick Naumof spunea...

oare jigodiile se inmultesc mai repede decat ceilalti?

Alexandru spunea...

pe undeva e normal, sa va explic de ce: Majoritatea celor care pleaca in spania sunt de la tzara. Adiq sunt niste tzarani care se duc sa munceasca in spania ca sa castige bani sa se dea mari la fraierii tzarani romani cu ce au realizat ei acolo. Cum si in spania se duc tot la tzara raman tot tzarani si nu cresc din punct de vedere al personalitatii. Si cum la tzara nu este aglomerat din punct de vedere trafic si poti sa parchezi in fata caminului cultural, iata de ce este posibil sa parcheze in acest fel si la oras. Din obisnuita.