luni, 17 august 2009

Campanie virala geniala!

Mi-a aratat Alex un articol referitor la o campanie derulata in Belgia despre condusul preventiv si de ce e bine sa nu raspunzi la telefon cand conduci. O campanie virala adevarata zic eu!

Se pare ca la ei, la belgieni, marea majoritate a accidentelor se petrec pentru ca soferilor le este distrasa atentia de telefonul mobil (parca la noi nu!). Ei bine, ei au pus la cale o campanie prin care sa responsabilizeze soferii in cel mai potrivit mod cu putinta: sa-i faca sa aiba un accident (online) din cauza telefonului mobil. Este foarte adevarat ca pana cand omul nu constientizeaza experienta unui accident nu isi da seama de importanta condusului preventiv. Asa ar trebui sa faca si la noi pe multe subiecte. Imi place foarte mult ideea simularii unui accident pentru a vedea consecintele. E mai bine sa fie simulat decat real (asta si pentru cei care afirma ca nu viteza ucide!)

In video este prezentata toata campania, efectele si impactul acesteia in online.

case study from stuffcore on Vimeo.



Video, bloguri, e-mail, telefon, implicarea utilizatorului, real-life experience! Viral!

Genial!

Am intrat pe site-ul campaniei, letitring.be, si am vrut sa ma joc si eu trimitandu-le prietenilor un mail de genul asta dar din pacate nu permit decat numere de telefon belgiene...cred ca ar putea sa se exinda worldwide. Sunt convinsa ca si altor tari le-ar prinde bine!

O fi cineva de la noi pe receptie? Invatam si noi? Asa se face treaba!

Niciun comentariu: