sâmbătă, 28 februarie 2009

Vacanta de primavara!

Iata ca in sfarsit vine primavara! Eu parca o simt in aer...in fiecare zi in care se vede soarele pe cer parca incep sa simt ca se apropie 1 Martie. Imi place primavara...simt ca renasc odata cu natura si ca ma incarc cu energie. Pentru ca fiecare din noi are nevoie, la un moment dat, de o incarcare de baterii.

Tocmai in acest scop imi iau o saptamana de concediu offline! Fara laptop, fara blog, fara mess, fara newslettere si mailuri! O saptamana dedicata sporturilor de iarna!

N-as vrea sa ma hazardez promitand ca ma voi intoarce cu energie si idei noi si, preferabil, productive...pentru ca nu stiu ce va fi peste o saptamana! :) Dar in mod sigur voi face tot posibilul sa ma relaxez si sa ma distrez si sa imi eliberez creierul de stressul si apasarile Bucurestiului. Nu va fac in ciuda...:)

Asadar ne "revedem" pe 9 martie dupa mucenici si mai ales dupa cele 40 de pahare de vin! Pana atunci va tine companie Nick si Picant-ul, Zgubiliticii si ceilalti oameni pe care ii mai am insirati in blogroll!

La multi ani tuturor femeilor! Sa aveti o primavara minunata cu flori si martisoare...sau doar cu martisoare pentru ca e criza si, nu-i asa!?, gestul conteaza! O primavara minunata si tuturor barbatilor pe care ii asteapta o perioada mai putin..."favorabila" dpdv financiar dar luminata de zambete si multumiri!

Niciun comentariu: