joi, 19 februarie 2009

Cele mai mari 5 greseli pe care le fac antreprenorii

via Dan, am vizualizat un filmulet foarte interesant si de tinut minte! (nu stiu cat de nou este, poate unii din voi l-ati vazut deja, dar cred ca va fi mereu de actualitate)

Jerry Kaplan vorbeste despre cele mai mari 5 greseli pe care le pot face antreprenorii.

Le scriu pe scurt aici (pentru ca vreau sa le am mereu in fata ochilor) dar va recomand sa vedeti filmuletul pentru ca interesant e modul in care este facuta prezentarea si care ma face, inca o data, sa admir speakerii internationali pentru naturaletea lor in prezentare!

Greselile la care este predispus un antreprenor:

1. Sa aiba obiectivele neclare si misiunea nedefinita. Cum va masoara succesul si cand va sti ca afacerea are succes?

2. Vrea sa dovedeasca faptul ca este cel mai destept.

3. Incepe afacerea doar pentru bani. Concentrarea pe succesul afacerii va genera si bani.

4. Angajeaza oamenii care ii plac nu pe cei de care are nevoie. (o fraza care mi-a placut: "respecta oamenii care nu iti plac!")

5. Nu stie cand sa se desprinda. Este nevoie sa isi faca o auto-evaluare realista: poate este perfect in postul de lider al unui startup dar nu poate face fata unei afaceri de milioane. Iar un citat care mi-a placut: "vreau sa fiu vice-presedintele propriei mele companii"

Va las sa-l vizionati si sa bagati la cap!


Niciun comentariu: