marți, 10 februarie 2009

Se intoarce iar "acasa"...

Cronicuta de folk e saraca saptamana asta...pe motiv de epuizare a cronicarului.

Totusi cateva cuvinte ma simt datoare sa spun despre seara de luni. Mi-a fost dor si am asteptat de mult acesta seara...o seara integrala Supa in Expirat...in stilul lui! Nu am prea multe cuvinte sa descriu atmosfera: a fost ca altadata! A fost asa cum ma asteptam si cum speram! Supa a fost in forma...5 ore de cantat in continuu!

Desi nu l-am mai auzit cantand in Expirat de...mult timp...am avut senzatia familiaritatii serilor care se succedau constant luni dupa luni. Prieteni, mistouri, rasete, glume...o familie! Multa lume! Am dat timpul inapoi...am revenit in vremea cand nu ne interesa atat de mult ca a doua zi va trebui sa mascam sub machiaj restantele de somn...Eu vin doar de 2 ani jumate...dar sunt altii care vin de 5 de cand a inceput Casa Folkului. Am crescut impreuna...am dat fiecare semnificatia proprie fiecarei melodii, am ras si ne-am emotionat impreuna in tot acest timp. Cum sa nu il asteptam cu totii cu sufletul la gura sa ia din nou chitara in brate? Ne-a incantat in zorii dragostei cand suspinam si ne furam atingeri repezi in semi-intunericul expirat, ne-a furnizat coloana sonora a ocheadelor si zambetelor fugare, ne-a aruncat in melancolie dupa iubiri neimplinite, am visat cu sufletul la munti, ne-a dus cu trenul, n-am patit-o cu nasul, am plecat la mare, cu valiza, am fost gasca de altadata, invizibili, a intors roata, am dormit pe pat de flori, ne-a urcat in nori, ...cu vocea, cu corzile, cu sufletul!

S-a intors Supa "acasa"! Acum sunt mai multe seri folk in Bucuresti...dar nici una ca a lui. A spus-o numarul mare de oameni care au venit! Cred ca ochii publicului si expresiile de pe fete lor au spus totul! Presupun ca si pentru el seara a fost o reusita...si sper ca s-a convins ca viata e mai mult decat un numar de ani!

Fiecare club are specificul lui...Dar Expiratul il are pe Supa!











2 comentarii:

Matei Laudoniu spunea...

ce-am pierduuuut!!!
la 8.30 eram in expirat si nu era nimeni!!! unde ati stat fratilor pititi?


hai ca te-am bagat in blogroll :)

si mersi pentru incurajari!

matei

Ioana (Abe) spunea...

pai nu stii ca asta incepe sa cante tarziu?! :) ca sa ne dea peste cap a doua zi ca nimeni nu se da dus din crasma pana la 3 dimineata!

data viitoare, adik pe 23 (cred, sper), sa vii mai tarziu!