luni, 16 februarie 2009

Comertul electronic iese la lectie!

Pe 5 si 6 martie organizam la PICANT prima editie din acest an a singurului training de Comert Electronic din Romania - iSell.

Incercam astfel sa oferim un bun instrument de informare si knowhow pentru toti cei care activeaza in acest domeniu: si nu ma refer aici doar la cei care au deja un magazin online. Trainingul este util si celor care au ambitia de a dezvolta o astfel de afacere, au pur si simplu un hobby « in online » sau vor sa fie mai promti si eficienti in satisfacerea nevoilor de comunicare si marketing ale clientilor din acest domeniu.

Specialistii spun ca, in perioada aceasta mai "tulbure" este de asteptat ca mai multa lume sa se orienteze spre Internet. In plus, Comertul electronic ar trebui sa nu doarma niciodata! Sunt atatea ocazii de consum si vanzare care pot fi exploatate in fiecare perioada a anului incat ar trebui ca magazinele online sa se fiarba in mod constant la foc mare.

Desi poate parea preponderent tehnic, iSell trateaza organizarea in ansamblu a unui magazin online: marketing, logistica, relatii cu clientii, financiar, management etc. Un magazin online este o afacere serioasa si complexa, la fel ca oricare alta! Si aici este nevoie de oameni specializati care sa indeplineasca activitatile necesare bunului mers al companiei! Acum, orientarea spre satisfacerea clientului, fidelizarea si stimularea unui consum (sau cumparari) constant/e sunt la ordinea zilei. De aici nevoia de oameni instruiti si interesati!

O buna organizare si management al intregului flux din spatele platformei web sunt atuuri in maneca celor ce detin astfel de afaceri. La fel si eficienta si proactivitatea! Alte atuuri sunt bine pastrate de Liviu Taloi, care promite insa, ca va fi foarte darnic din punct de vedere al informatiilor in cadrul trainingului iSell.

Invitam asadar la training:
- antreprenorii din comertul electronic,
- managerii de magazine on-line,
- responsabilii de marketing si comunicare din magazinele on-line
- accounti managerii din agentiile interactive si de marketing care au clienti magazine online (www.marketingforum.ro)

In curand, vom avea pe site si cateva cuvinte despre utilitatea acestui training, afirmate de cei care au participat anul trecut la iSell. I-am lasat un timp, sa se convinga si sa aplice cele invatate...si sa obtina si rezultatele propuse.

Tematica trainingului este:

1. Ce vrem sa vindem online?
2. Cat ma costa sa deschid un magazin online?
3. Ce este un magazin online?
4. Ce trebuie sa fac sa promovez magazinul?
5. Ce reprezinta Front-End-ul si Back-End-ul unui magazin online?
6. Cat ma costa plata cu cardul? Care este adevarul despre cele 10 zile?

Se anunta 2 zile pline de informatie valoroasa furnizata de un veritabil specialist in domeniu. Liviu este un etalon al comertului online. Pe blogul sau gasiti mai multe informatii care sa ateste atat experienta sa cat si knowhow-ul pe care il detine.

Pentru cei interesati, astazi este ultima zi de reducere (10%)la taxa de inscriere!

Niciun comentariu: