joi, 19 februarie 2009

ce mai pune lumea ...pe sarma!

...adica online!

Pai in primul rand ma felicit pentru identficarea site-ului DrLentila. Marturisesc sincer ca nu mi-a trecut pana acum prin cap sa imi cumpar lentile de pe net...nici macar acum cateva zile cand am alergat dintr-un capat in altul al orasului pentru a-mi procura pretioasele obiecte! (pretioase pentru vederea mea...sau viziunea mea :) ). Initiativa mi se pare buna si este foarte probabil ca data viitoare, daca nu imi achizitionez lentile, in mod sigur nu mai alerg dupa accesorii ci le las pe ele sa vina la mine!

O a doua "minunatie" a fost "sosetareala" la care s-a dedat Claudiu: Un interviu amuzant si interesant cu Mihai Brehar de la www.sosetaria.ro. Na! Sa mai ziceti ca nu merge comertul electronic!!!

Niciun comentariu: