vineri, 30 mai 2008

A 6-a intalnire Picanta!

De fapt cred ca e a 6-a pentru ca am pierdut sirul!
Ne-am intalnit aseara "la Taifas" la propriu (discutia Picanta s-a mutat la "La Taifas"). Si pentru ca locul ne-a inspirat (desi undeva foarte aproape se auzea un pickhamer)am stat la discutii, beri, cole si ape pana tarziu pe la 10 jumate (cand eu am dat tonul la plecare din lipsa apropiata de RATB - ca o sofeitza cu masina in service ce sunt). A fost foarte interesant, amuzant si vesel. Am facut si poze pentru prima data in istoria Discutiilor. (Sper sa le si primesc sau macar sa le posteze Nick pe blog) Ba chiar Nick a mai si agatat niste oameni nevinovati de la terasa in scop evident de promovare a Trainingurilor Picante. Poate nu li s-a parut asa de interesant subiectul dar sunt sigura ca vor tine minte adunatura de oameni veseli si vorbareti care erau acolo.
Nu ne-am prea tinut noi de tema (cum putem noi sa aducem valoare brandului de tara) insa am discutat despre verzi si uscate - mai mult din domeniul online pentru ca de acolo erau cei mai multi invitati. Yahoo in Romania, surse de descarcat filme, marketing viral, marketing politic, branduri de masini si motive de cumparare, carti, myticket (care btw kinda' sucks ptr ca au adus biletele la Metallica dupa aproape 2 luni) si multe altele. Am constatat pe aceasta cale ca vom fi foarte multi cunoscuti la Metallica. :) Sper sa faca rost si Nick de bilet.
De unde la ora 7 si 10 eram doar eu si Nick la o masa de 12 persoane si ne uitam unul la altul intrebandu-ne daca sa ne mai schimbam locurile pe scaune sa parem mai multi, la 7 30 deja era plina masa! Au participat Andrei de la DaAfaceri, Traian de la vEstate.ro, Mihaela de la Advice, Barbu de la F64.ro, Diana de la Institutul Roman de Training, Bogdan de la kumparaturi.ro si Bogdan (altul) de la Editura Publica. Deci un grup destul de complex...dar cum spuneam multi din online.
Una peste alta ne-am sitit bine cu totii (cred, sper). Mai ales ca, pentru mine, a venit la finalul unei zile agitate in care, pe post de "cireasa de pe tort", am primit un pahar de bere plin pe tricou si pantaloni gratie unor copii binevoitori care au considerat ca peretele despartitor dintre curtea in care ei bateau mingea si restaurantul "Casa", unde mancam eu si Nick, este suficient de inalt cat sa nu ajunga mingea buclucasa fix pe masa noastra. Evident a ajuns! Mai mult...a daramat sticla de bere si paharul meu proaspat umplut la mine in poala.
Si ca sa inchei apoteotic ziua, am alergat jumate de statie dupa 168, aseara la 11 cand am plecat de la "Taifas".
Urmatoarea discutie Picanta va fi pe 17 iunie. Poate gasim o tema suficient de incitanta pentru toata lumea si sa ne si tinem de ea!
Pana atunci recomand "La Taifas"!

Niciun comentariu: