joi, 15 mai 2008

Hic! Eu cu cine votez...?!



Alergand azi prin oras cu treburi si intalniri, m-am oprit cateva minute in fata statiei de metrou Brancoveanu sa-l astept pe Nick (cu care trebuia sa merg la o intalnire...de afaceri desigur!). Nimic nu se compara cu urmarirea campaniei electorale din strada! M-am amuzat teribil. Urmaresc in general cam tot ce se intampla in aceasta campanie...dar prefer sa ii las deocamdata pe cei mai priceputi ca mine sa isi dea cu parerile pertinente. De data asta nu ma pot abtine! (asa cum imi spune Alex constant...."tre' sa scriu despre asta pe blog").

Aglomeratie mare de corturi in fata iesirii de la metrou. De departe cel mai galagios, mai aglomerat si mai vizibil - cortul PD-L (a fost foarte draguta o domnisoara, noua in "politica", care l-a chemat pe colegul ei - mai experimentat evident - sa-l intrebe "Cum ii cheama pe astia? De la ce vine PDL?"). In jurul lui...si pe o raza de cativa metri o sumedenie de tineri portocalii roiau si iti bagau in fata, vrei nu vrei, fluturasi portocalii. Si acum imi revine obsedant in cap melodia cu "vantul bate, apa trece...". Si era o vreme cand imi placea aceasta melodie! Un pusti foarte simpatic si bagaret in seama (mi-a placut de el si de sinceritatea lui) mi-a varat sub nas fluturasii cu candidatul la sectorul 4. "Votati Silaghi" ma invita (pe toata lumea invita astfel) pe tonul pe care il folosesc vanzatorii de porumb fiert vara, pe plaja. Le-am aruncat. A venit iar. I-am zis ca nu stau in sectorul 4 si ca nu ma intereseaza. Mi-a dat unele cu Blaga. Mi-a zis ca "macar sa le imparta". I-am zis ca pe celelalte le-am aruncat. A ridicat din umeri candid si mi-a zis ca el e acolo doar sa le imparta. Sa ii faca reclama. M-a pufnit rasul! Mai aveam cateva minute de asteptat...mi-am aruncat ochii pe promisiunile lui Blaga...nimic surprinzator. M-a surprins insa o jmecherie...pe spatele unuia din fluturasi este programul Euro 2008. Buna manevra ca sa nu il arunc la primul cos...pe de alta parte, gasesc programul si pe net!

Cel mai trist - Cortul lui Sorin Oprescu...numai cateva afise imi aratau degetul..."Primul pentru Bucuresti" e cam si singur...de vreme ce batea vantul (la propriu) prin cort! O sticla stinghera de suc...jumatate plina imi dadea de banuit ca la un moment cineva a fost acolo...si a lasat un teanc de fluturasi inca ambalati in punga.

La mijloc...cortul verde crud al PC. Ma uit mai cu atentie, pentru ca de acolo nimeni nu m-a bagat in seama, nimeni nu a venit sa imi bage fluturasi sub nas sau sa ma intrebe de sanatate. Aproape ca m-am simtit ignorata si jignita! Piedone si Codrin nu-stiu-cum. Codrin...cu numele lui poetic (cel putina asa imi suna mie) are un slogan foarte dur si violent: "Da-te cu tancul!" si un site corespunzator (despre utilizara on-line-ului in campanie povestesc mai tarziu - dar sunt atatia bloggeri care au comentat foarte bine!). Alta dezamagire...cu un asemenea slogan ma asteptam sa vuiasca si sa duduie Bucurestiul! Si eu acum am auzit prima data..si l-am vazut trist in fata unei statii de metrou...fara sustinere...cu niste oameni plictisiti la cort...Of! Trist! Foarte trist! Pe astia sigur nu-i votez!

Ma gandesc...in cazul in care va castiga PD-L...va castiga datorita campaniei si nu a oamenilor. Pur si simplu au o vizibilitate, notorietate si prezenta mai buna!

Si totusi...eu cu cine votez!?

Niciun comentariu: