marți, 17 iunie 2008

Hartie de copiator.ro

Din ciclul “ce mai laud azi” este vorba despre o initiativa a unei firme de distrubutie de papetarie si birotica, (Paper Distribution) de a exploata capacitatea sa e livrare si de a comunica catre clienti intr-un mod poate mai atipic decat alte firme de gen.

Hartia de copiator a fost pana acum o existenta aproape invizibila in viata mea profesionala (si de ce nu, si personala); adica ea exista undeva acolo! Niciodata nu mi-am batut prea tare capul cu achizitia de astfel de hartie. Ajungeam la Metro pentru alte achizitii si dadeam peste raionul de hartie. Atunci imi luam cate un top ca sa fie acolo.

Am intrat pe hartiedecopiator.ro . Pe langa faptul ca este un site dedicat, mi-a placut initiativa de a comunica pe aceasta directie. In plus....o aduc la sediu! Sau acasa! In aceeasi zi daca suni sau comanzi pana la ora 2 dupa amiaza. (deocamata numai in Bucuresti sau Cluj). Ceea ce mi se pare indraznet in conditiile traficului pe care il stim cu totii.
Fara sa mai adaug ca, daca mai vrei si altceva pe langa hartie (de exemplu marea mea problema – cartusul de imprimanta) te rezolva si cu asta. Si cu alte produse de utilitate la birou. Iar preturile sunt ok. Nu te arde la buzunar mai ales ca primesti comanda...la domiciliu ca sa zic asa.

E un site si o oferta buna de luat in considerare, hartiedecopiator.ro Si mai ales de laudat demersul.

Niciun comentariu: