Am citit azi pe emarketer.com cum ca "social media" e ultimul racnet in ceea ce priveste strategiile de marketing online. Se pare ca abia acum marketerii si-au dat seama ca majoritatea consumatorilor lor "dragi" stau (cel putin) cateva ore pe zi cu nasul bagat in retele sociale.
Ei bine, iata ca spranceana ridicata a neincredere ca fost coborata si marketerii isi dau coate sa utilizeze cat mai profitabil retele sociale de toate tipurile pentru a se baga in vorba cu consumatorii, pentru a afla ce ii intereseaza si ce-i pasioneaza, ce-i plictiseste si ce-i scoate din minti, care e ultima moda in materie de fraze cool, pentru a identifica liderii de opinie si cate si mai cate.
In rezultatele studiului mentionate pe site-ul cu pricina se mentioneaza ca 63% din companii intentioneaza sa isi mareasca bugetul alocat domeniului Social Media.
Mai mult se pare ca acest domeniu este de asteptat sa creasca cel mai mult din online in acest an. La ei! Si la Noi?
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu