joi, 18 septembrie 2008

Inca doua noutati de la PICANT

Am sesizat ca toamna este cea mai buna perioada in care oamenii prefera sa invete, sa se dezvolte. Nu stiu daca e o reminescenta din copilarie, cand in toamna incepeam scoala, sau sunt alte motive, cert este ca toamna activitatea de auto-dezvoltare este mai intensa.

Astfel am decis sa valorificam setea de cunoastere si sa lansam doua noi traininguri: Sales Pro (o reeditare a unui training mai vechi de vanzari - pentru ca asa ceva chiar ne lipsea din portofoliu) si 2BMarketing - un training de marketing B2B sustinut de Florina.

Iata despre ce e vorba in cele 2 traininguri:

Sales Pro

Trainingul Sales Pro este conceput pentru oamenii de vanzari care au nevoie sa isi organizeze cunostintele teoretice privind procesul de vanzare, sa isi perfectioneze tehnicile de abordare a clientilor, sa inteleaga si sa foloseasca limbajul nonverbal si tehnicile de comunicare asertiva. Pe scurt, pentru oricine vrea sa isi perfectioneze tehnicile de vanzare!

Tematica
Modul I: Componente esentiale ale ciclului vanzarii
1. Metode de neutralizare a unui potential client
2. Metode pentru a-ti inveseli un client
3. Principii de manipulare in negocieri
4. Comportament verbal
5. Tehnici de finalizare a tranzactiilor

Modul 2: Bazele Vanzarilor

1. Atributiile unui om de vanzari
2. Obiectivele departamentului vânzări
3. Ce trebuie sa cunoastem pentru a realiza vanzarea - Paşii vizitei
4. Tehnica intrebarii
5. Tehnici de obtinere a comenzii
6. Concluzii si tips-uri

2B Marketing

Este un curs special croit pentru forţele comerciale ale firmelor care vând consumatorilor organizaţionali. Astfel, prin învăţare experienţală, pe bază de simulări, vor putea ajunge să înţeleagă, să aprecieze şi să ia decizii corecte din punct de vedere marketing, în vederea asigurării poziţionării dorite şi susţinerii vânzărilor şi a cotei de piaţă.

Structura cursului:

1. Specificul marketingului B2B
1.1 Concepte fundamentale. Relaţia dezvoltarea afacerii - marketing – vânzări – comunicare.
1.2 Cadrul general: strategia companiei – strategia de împingere spre piaţă a produselor potrivite către clienţii potriviţi, prin canalele potrivite.
1.3 Segmentarea în mediul organizaţional.
1.4 Mixul de marketing
2. Dezvoltarea strategiei de marketing B2B
2.1 Analiza concurenţei. Instrumente operaţionale de analiză (BCG, modelul lui Porter). Transpunerea analizei în strategii concurenţiale.
2.2 Analiza consumatorilor organizaţionali. Instrumente de cercetare, interne şi externe. Folosirea datelor.
2.3 Dezvoltarea şi evoluţia produselor: locul în portofoliu, alocarea resurselor, decizii strategice în contexte de schimbare.
2.4 Translatarea strategiei în planuri şi apoi în acţiune. Construcţia de proceduri.
2.5. Alinierea Marketingului, Vânzărilor şi a Canalelor în jurul planului de acţiune comercială. Bazele managementului proiectelor comerciale în mediul industrial.
3. Tactici de succes pentru atragerea clienţilor în mediul B2B
3.1 Instrumente de succes: managementul listei de contacte; marketing direct; marketing prin evenimente; web: site, SEO, promovare online; materiale de promovare – presa de specialitate; comunicare în sprijinul vânzărilor: broşurile, prezentările multimedia.
3.2 Folosirea informaţiilor din teren (vânzări).
3.3 Motivarea canalelor.
3.4 Sprijinirea mărcii ca instrument de încredere.
4. Eficienţa marketingului B2B
4.1 Instrumente de evaluare.
4.2 Monitorizare, analiză şi corecţii.


Prezentarea completa a trainingurilor o gasiti pe www.marketingforum.ro

Va astptam si asteptam si noi sugestii pe care le putem dezvolta in continuare!

Niciun comentariu: