vineri, 19 septembrie 2008

Un Indikator al valorii unui site

Nu mai exista firma care sa nu aiba site! (in afara de a mea, dar si eu am ceva ceva acolo online :)) ) Afacerile online cresc si ca numar si ca valoare! Apar site-uri web pentru aproape orice produs, serviciu, eveniment, campanie etc.

Multi incearca (putini reusesc) sa faca bani dintr-un site web. Acum exista si un instrument de masurare a valorii si calitatii unui site. Indikator.ro este un proiect dezvoltat de Vitality Media si Underclick. Site-ul este deocamdata in format Beta.

Mi se pare un instrument extrem de interesant si de util, atat pentru utilizatori cat si pentru publisheri si regii de publicitate. Cred ca va pune ordine in online din punct de vedere al valorii siteurilor. (Mi-am inscris si eu blogul si site-urile si chiar sunt curioasa care este valoarea lor :) )

Mai multe detalii gasiti la Claudiu. El da mai multe informatii tehnice, si motive de utilizare a acestui Indikator!

Niciun comentariu: