luni, 11 februarie 2008

Satisfactia clientilor...si implicarea sociala!

Pastrand aceeasi linie inceputa cu postul anterior, voi mentiona acum un alt mod de a veni in intampinarea tuturor (absolut tuturor!) dorintelor si nevoilor clientilor. Si va rog sa ma credeti ca nu este nici un pic de ironie...cel putin in prima parte a postului.
Am fost acum cateva saptamani la Sinaia, la Hotel New Montana. Hotelul foarte ok, din toate punctele de vedere, piscina, wireless free in hol si la bar...mie atat mi-a fost de ajuns. Absolut normal. Ceea ce mi s-a parut surprinzator a fost cutia de prezervative aflata in camera (camera fiind single!)...de vanzare evident! Ei da, buna idee! Asa mai zic si eu preintampinarea oricaror nevoi! Ia ganditi-va putin: este un hotel destinat in general activitatilor de business! Cine vine la sedinta regionala, intalnirea de board, sales meeting, training si mai stiu eu ce alte reuniuni mai mult sau mai putin corporatiste, pregatit pentru orice!? Doamne Fereste sa te ia prin surprindere faptul/actiunea...ca pana alergi din hotel la primul non-stop si te intorci la problema de rezolvat...afli si ratiunea pentru care ai camera single! Asa...ai totul la indemana! Nu conteaza ca pretul este dublu! Se justifica...caz de forta majora! Deci...foarte bine gandit! Ce pot sa zic mai mult decat ca managementul hotelului nu numai ca se gandeste la clientii sai dar si la starea de sanatate a poporului (roman sau de alte nationalitati care trec pragul), se implica in mentinerea sub control a natalitatii, adopta strategii de "stress management" (prin punerea la dispozitie a acelor articole fara de care nivelul stresului ar putea atinge cote alarmante generand efecte negative pentru intreaga fiinta umana). Asta zic si eu responsabilitate sociala!
Un alt aspect pe care l-am remarcat la majoritatea hotelurilor cu piscina din afara capitalei...este drumul din camera pana la piscina! Nelamurirea mea mare este...de ce oare trebuie ca acest drum sa treaca inevitabil prin receptie (eventual prin fata receptiei) si inerent prin fata intrarii?? Intra oare in politica de primire a oaspetilor faptul ca cei care trec spre piscina (in halat de cele mai multe ori)trebuie sa se perinde prin hol???
Altfel...numai de bine ptr New Montana! Bravo oameni buni ptr grija fata de clienti si implicit fata de poporul roman!

Niciun comentariu: