joi, 14 februarie 2008

Inca o discutie PICANTa



Ce e asta? O intalnire a noastra (adica eu si Nick, reprezentanti Picant)cu fosti participanti la trainingurile noastre, cu traineri si alti prieteni sau cunostinte, sociabile si dornice de networking. Pe langa participantii "fideli" de data trecuta, am avut si 3 "new entry". Ne-am propus ca la fiecare intalnire sa fie cel putin o persoana noua.

Cand? Marti pe 12 februarie. Si in general o tinem de 2 ori pe luna, martea!

Unde? La cafe Dorde. E o cafenea/bistro la intersectia Dorobanti cu Stefan cel Mare. Este un local...cult! Gazda noastra la fiecare 2 saptamani (sau cand se mai nimereste sa fim prin zona) este D-l Patric. Actor de profesie. Se vede, pentru ca vorbeste destul de mult...dar vorbeste si frumos! Mie mi-a facut mare placere sa-l ascult si as mai fi stat asa la taclale cateva ore!Este un om care apreciaza si incurajeaza tinerele talente pentru ca in fiecare seara aduce tineri (actori, cantareti etc) sa se desfasoare in domeniile in care exceleaza. Imi place chestia asta! E un om cu idei! Lumea actorilor este o lume care mi e mi se pare fascinanta! Dar poate despre asta o sa ma minunez o alt post. Una peste alta e frumos! Merita o vizita la Dorde...Arta, cultura si idei!

Cati? Vre-o 10. Cred ca mai multi de atat nici nu e ok...ca nu ne-am mai auzi! (E o masa destul de mare)

Ce am facut mai exact? Pai am stat de vorba! Informal. Am vorbit despre o gramada de lucruri, am spus bancuri, ne-am cunoscut, am facut schimb de idei etc.
Initial se stabilise si o tema de discutie, si anume "Puterea lui 'made in...'". Am dezbatut acest subiect cateva zeci bune de minute...apoi am trecut la comunicarea on-line, dat fiind ca l-am avut ca si "guest star" pe Claudiu Gamulescu - trainerul nostru de SEO si Usability si Business Developer On Line la Underclik. On line-ul este un subiect care nu se termina niciodata. Se poate discuta pe marginea si mijlocul lui, oricand, oricat.

Imi place ca oamenii sunt deschisi la un asemenea eveniment! Si chiar din cate am vazut si am primit feed-back invitatii/participantii s-au simtit bine. Schimb de carti de vizita si experienta, intr-un mediu total relaxat si ok...asta e esenta discutiilor Picante pe care le-am dezvoltat!

PS: Fotografia este furnizata prin amabilitatea lui Allen (http://allengr.blogspot.com/). Allen Geanta este unul dintre cei mai iscusiti manevratori ai obiectivului si imaginilor pe care ii cunosc eu! Stie!!!

Niciun comentariu: