luni, 11 februarie 2008

Intotdeauna mi-a placut Ciocolata...nota 10!!!

Azi vin sa contrazic parerea majoritatii oamenilor depsre bloguri si anume ca sunt folosite in special pentru expunerea parerilor si sentimentelor negative cu privire la diverse lucruri...
Azi voi lauda! Voi lauda un loc care dupa parerea mea este de nota 10 in toate privintele dar mai ales la "orientarea catre client"
Este vorba de un salon de cosmetica, Chocolat Salon, pe numele lui (http://www.chocolatesalon.ro/). Ca femeie preocupata, macar asa putin, de aspectul exterior, am trecut prin cateva saloane de cosmetica la viata mea. Unele mai de fitze, unele cu pretentii, unele pur si simplu de cartier. Prin recomandarea unei prietene am ajuns aici...si aici am ramas! Pentru ca este cel mai bun salon din tot ce am intalnit pana acum, din absolut toate punctele de vedere!
Laud si admir persoanele care au deschis dar mai ales gandit aceasta afacere. Eu sunt clienta lor aproape de la inceput. Si am vazut afacerea crescand, inflorind. Se vede ca oamenii au investit suflet, pasiune si bani!
Ce imi place aici este nu numai ca te simti "ca acasa" in sensul ca nu iti lipseste nimic (au si Internet Wireless free - ceea ce bate obrazul catorva locatii cu pretentii in acest sens, in special hoteluri din Capitala) dar toata lumea e prietenoasa, politicoasa si mereu cu zambetul pe buze. Imi place ca atunci cand ma duc acolo, ma simt intr-adevar clienta si sunt tratata ca atare. Asta zic eu sa intelegi nevoile clientului si sa faci tot posibilul sa le satisfaci!
Lasand la o parte personalul care e super profesionist si produsele foarte bune (unele chiar pe baze naturale - ceara si miere de albine), decorul, ambianta, muzica totul se potrivesc! Totul vine in mod natural. Toate aceste "detalii" formeaza un intreg perfect! Este o atmosfera relaxanta si confortabila.
Salonul este intr-o vila, pe langa Strada Polona. Desi in centru, preturile sunt decente! Ba mai mult...iti vine sa dai bani de drag! Posibilitatile de plata sunt variate - asa cum sta bine oricarei afaceri moderne: card (Visa, Master, Maestro + Card Avantaj).
Cei care lucreaza acolo fac tot posibilul sa iti devina prieteni...fara fite sau aere de superioritate, sfatuiesc, ofera solutii si recomandari pe domeniul lor de activitate: coafor/frizerie, cosmetica, manichiura etc.
Pe langa faptul ca sunt foarte atenti la date, ore si programari, suna inapoi clientii, reamintesc datele de programare, si...ceea ce m-a incantat a fost ca mi-au trimis mesaj de ziua numelui. Foarte dragut dn partea lor! Am rude de la care am astfel de pretentii...dar uite ca Chocolat le-a luat-o inainte.
Mie personal toate acestea mi se par metode eficiente si inteligente de a fideliza clientii. Mai mult decat atat...de a creste portofoliu de clienti.

Bravo lor! Doamnelor va recomand cu caldura! Domnilor...sa stiti ca nu este doar o locatie pentru noi! :)

Enjoy Chocolat!

Niciun comentariu: