sâmbătă, 2 februarie 2008

Cantecul de lebada

Tot aud la radio, zilele astea, diverse stiri precum: Primarul Sectorului nu stiu care a prezentat planul de restructurare si reabilitare a sectorului…cu nu stiu cate parcari, locuri de joaca pentru copii etc. Primarul capitalei a prezentat planul de imbunatatire a transportului in comun, 10 (ZECE!) linii de metrou, solutii de fluidizare a traficului, planul de construire a parcarilor si alte si alte planuri…si mi-am dat seama: e an electoral!!! Si acum eu stau si ma intreb: cat de prosti ne cred oamenii astia???

Adica: despre planuri auzim de ani si ani. PLANURI. Nimic concret. Bun. Au inceput sa construiasca pasaje supraterane, au facut si ultima farama de traffic praf!!!. Asta e. Intelegem, suferim, strangem din dinti, ne-am dezvoltat abilitati napoleonice de a face multiple lucruri in timp ce stam in traffic…toate cu speranta ca intr-o zi vom putea merge pe strazi relativ decent (atat ca soferi cat si ca pietoni!). Asa a fost in toate orasele, capitalele, metropolele etc.
Altceva: au tras niste parcari pe marginea drumului (cel putin in Drumul Taberei) ca sa poata toate rablele obosite si nefolosite de ani sa stea frumos si legal in parcare...in timp ce eu, care platesc taxe, roviniete si alte prostii imi parchez masina….unde credeti!? Pe trotuar!!! De ce? Pentru ca nu am loc! Vin seara acasa si dau Deci ce s-a rezolvat?? Nimic.

Ma uit cu groaza cum dupa Marea Catastrofa a Zapezii din ianuarie…Drumurile din bucuresti au ramas ca lovite de varicela! Pline de gropi! Piata Charles de Gaulle si Soseaua Nordului sunt primele care imi vin in minte! Dar mai sunt si altele…pentru ca imi aduc foarte clar aminte ca mi-am imbogatit limbajul obscene la adresa rudelor de gradul intai ale primarilor, drumarilor etc in ultma luna! DAR…in momentele de calm si pace imi incolteste un alt gand si imagine apoteotica: Asfaltarea! Runda 2..3…n…ca nicinu mai stiu de cand asfalteaza in fiecare an…aceleasi si aceleas strazi!

Pana acum ce ati facut??? Planuri …planuri…Ne-am saturat cu totii de planuri!!! Ne-am saturat de lucrari de asfaltare sisifice! Cu cat se taraganeaza mai mult cu atat va fi mai greu, mai multi oameni, mai multe masini, mai multa creativitate la injuraturi!

Asa ca nu ne mai luati de fraieri!

"timpul vostru s-a scurs"! NEXT!

Niciun comentariu: