marți, 1 septembrie 2009

Evenimentele de Marketing/PR/Advertising si Online ale Toamnei

Am tot scotocit webul romanesc zilele astea in cautarea unui calendar complet (sau macar cu majoritatea eveimentelor la un loc) de evenimente de marketing, PR, publicitate, business si online care vor fi organizate toamna aceasta.

Am gasit unele evenimente, cred eu, cele mai importante, dar relativ dispersate. Asa ca m-am hotarat sa adun aici tot ce am gasit intr-un soi de calendar al evenimentelor de business ale toamnei 2009, deschis la completari!

In principal m-am hotarat sa fac asta ca sa imi fie mie de ajutor, sa nu uit cand sunt evenimentele care ma intereseaza si la care vreau sa particip :). Daca acest post va dovedi folositor si altora nu pot decat sa ma bucur.

10/09/2009 - WebClub
15/09/2009 - Confruntari PICANTe (1): Marketing vs Vanzari
16/09 - 17/09/2009 - WordCamp
18/09/2009 - Webstock Awards
22/09/2009 - Online Business Forum - Brasov
24/09 - 25/09/2009 - PowerCamp
25/09/2009 - Social Geek
29/09 - 01/10/2009 - PR Week, PR Awards
29/09/2009 - Online Business Forum - Pitesti
07/10 - 08/10/2009 - WebIt - Sofia, Bulgaria
20/10/2009 - Gala premiilor e-Commerce
23/10 - 24/10/2009 - IMTO - Iasi
29/10/2009 - Internetics

Pe undeva prin Septembrie ar trebui sa fie si Offline2.0 - Evenimentul organizat de cei de la pr365.ro - dar care pana acum nu au comunicat o data anume. LATER EDIT: Offline 2.0 se va intampla luni, 14 septembrie cu incepere de la ora 18, la PIzza Hut Dorobanti!

In rest, in fiecare joi dimineata ne vedem la Open Coffee pentru prezentari de proiecte, networking si...discutii libere :)

Nu omit sa adaug si celelalte editii ale Confruntarilor PICANTe din octombrie si noiembrie - 20 octombrie, respectiv 17 noiembrie, ale caror subiecte vor fi comunicate la momentul potrivit :)

Alt LATER EDIT: Liviu publica pe blogul lui un calendar al Webinariilor sustinute de el WebSell 1 - 7. Indispensabile oricarei persoane interesate de e-commerce! Iar Liviu este (testat PICANT) un "profesor" foarte bun - atat live cat si pe net!

Remarc o lipsa a evenimentelor pe teme de Marketing. Nu mai e nimic de spus despre marketing? A murit marketingul si s-a reincarnat in online? Nu mai facem Marketing decat pe net si in Social Media?
Sau sunt dar nu le-am vazut eu? Daca e asa va rog sa ma atentionati si voi completa!

PS: Nu am inclus si traininguri/cursuri ptr ca sunt multi altii care o fac si o fac mai bine si nici evenimentele semi-formale sau informale (gen petreceri, festivaluri sau tweetmeet-uri) ca sunt prea multe si nu cred ca sunt la curent cu toate, drept pentru care s-ar putea sa omit vreuna si sa mi-o iau! :)

2 comentarii:

Minxieee spunea...

Pai daca n-ai facut si tu calendarul de la inceputul lunii. Prindeai cele 2 zile de training marketeer.ro ale lui Doru Panaitescu :P Eu una ma oftic ca nu ajung la PR Week.

Ioana (Abe) spunea...

Ba l-am facut de la inceputul lunii...dar am mentionat ca trainingurile nu le includ aici! :)