vineri, 25 iulie 2008

Party de 1 An PICANT!

Nu mai povestesc despre ce am realizat sau ce nu am realizat in acest an de cand am inceput activitatea la PICANT. Voi povesti despre petrecerea de 1 an pe care am organizat-o pe 22 iulie…cu prelungire pe 23 :) la restarantul La Casa (cu o mica intarziere datorata concertului Metallica si prgatirilor trainingurilor iSell si Event’or care ne-au solicitat in ultimele zile)

A fost o seara frumoasa! Sper ca toata lumea s-a simtit cel putin la fel de bine ca mine si Nick, alaturi de prieteni si “fani” PICANT – mai mult decat clienti si parteneri.

Va multumim tuturor celor care ati fost alaturi de noi – Claudiu Gamulescu, Claudiu Tanase, Oana, Georgiana, Eugenia, Bogdan, Barbu , Andreea, Suzana si sotul ei, Traian, Mihaela, Andrei (http://the-liquid-thoughts.blogspot.com), Fozzie, Catalin si Nicolae (verii lui Nick) si Andrei, contabilul sau. Nu in ultimul rand ii multumesc lui Alex care a avut incredere in mine si in proiectul PICANT si m-a sprijinit moral (si nu numai) pe parcurscul acestui an.

Multumim si celor care nu ati fost, pentru ca stim ca v-ati gandit la noi si ati avut motive serioase care v-au impiedicat sa participati la o asemenea ocazie festiva! Multumim pentru urari!

Multumim si pentru cadouri! Foarte dragut din partea Mihaelei, Andreei (a prins bine cadoul dupa inchiderea barului! :D ), lui Barbu (desi cadoul i-a fost adresat numai lui Nick :P ) si lui Bogdan (Merci ptr flori dar le-am uitat acolo...:(( M-am ales in schimb cu pisica musafir ptr o noapte). Nick a primit cu ocazia primului an de Picant o pisica numita Zaraza – sper sa aiba grija de ea cu aceeasi pasiune cu care a ingrijit si Picantul!

Daca am uitat pe cineva imi cer scuze.... Multumesc si celor care au rezistat pana la ora 2 in noapte...cand mai eram doar noi 6, 7 si paznicul! :))

Am avut si un tort bun! (inca mai am prin frigider - daca mai sunt
amatori de afterparty! :) ) Am avut si ardei in jurul tortului. Am facut si poze! Multe si frumoase! Ba chiar unele foarte artistice. O parte sunt pe grup, o parte sunt pe aparatul meu (si vor fi incarcate imediat ce voi avea timp – acum ca s-a dus si concertul Metallica), o parte sunt la Georgiana iar filmuletul in vedeti mai jos (sau pe youtube)



Pana ne mai vedem la intalnirile PICANTE va doresc vacanta placuta si
odihna activa prin distractie! Daca vreti cazare la 2 mai la o pensiune situata la 5 metri de plaja - dati-mi un buzz!

Ne vedem in Septembrie sau pe plaja la 2 mai!

PS: Vin si pozele in curand!

Later entry: Iata si cateva poze! Cu motto-ul "Si alta data, si-alta data...o s-o facem si mai si mai lata!!!











Niciun comentariu: