joi, 24 iulie 2008

Metallica loves us! We love Metallica!!!

Imagine preluata de aici.

Mi-am implinit un vis pe care il am de cel putin 10 ani. Am fost printre cei 24.000 de fani care au cantat, sarit, simtit aseara Metallica pe stadionul Cotroceni !

A fost un show absolut demential ! Cu de toate ! Muzica buna, sound ok, lumini, foc, artificii si un public frumos !

S-a cantat de pe toate albumele, a cantat tot stadionul ! Intr-adevar, la un concert Metallica, « nothing else matters » (atmosfera a fost superba la melodia asta…toata lumea canta cu sufletul ! ). Nu stiu cum s-au simtit baietii pe scena...dar noi in public ne-am simtit extraordinar! Nu a mai contat ca a plouat cu ura si indarjire ! A fost incendiar! Cred ca si pe viscol si ninsoare ar fi fost aceeasi oameni...si chiar mai multi! Alex a zis ca data trecuta (acum 10 ani) a fost mai "agitatie" in public si ca acum lumea a fost linistita! Mie nu mi s-a parut tocmai linistita si mi-a placut asa! Ne-am distrat frumos!

Master of Puppets, One (cu niste efecte spectaculoase), Sanitarium, So What, Enter Sandman, Nothing else matters si multe altele care au curs melodie dupa melodie pe corzi, in boxe si in sufletele si vocile noastre! Finalul apoteotic cu Seek and Destroy m-a urmarit pana acasa!

Ce sa zic…Genial! Show! Cuvintele sunt prea mici ca sa descriu mai mult atmosfera si concertul!

Hathfield a zis ca e in Bucuresti “because I fuckin’ love this!” – So do we!!! Si daca ar fi concert Metallica in fiecare saptamana – cred ca am fi acolo!

Inainte sa inchei, as vrea sa-i multumesc lui Barbu ca ne-a generat notorietate si a facut un “brand placement” PICANT in acest context genial (penru ca a purtat tricoul PICANT si l-am reperat de oriunde in marea aia de lume  ). Deci, s-a Gandit PICANT si la Metallica!

2 comentarii:

bomath spunea...

Returul investitiei... Un tricou adus la botul calului, un belet aşijderea. Acu' nu mă prind de o chestie; de eram vizibil peste tot, cum de nimeni n-a întrebat de sănătate? Pe ploaia aia era o problemă :)

Ioana (Abe) spunea...

te-am intrebat de sanatate a doua zi! :)
la momentul respectiv erai prea departe, prea in viteza si cu telefonul la ureche!