luni, 31 martie 2008

Cele mai reusite traininguri Picante!

Am avut saptamana trecuta editia a 6-a a trainingului Start Promo. Este cel mai "in varsta" training de la PICANT, copilul cel mai mare - ca sa zic asa! A fost cel mai reusit training de cand am inceput. Am avut participanti interesanti, nivelul a fost ridicat si a iesit totul mult peste asteptarile mele. Am reusit sa imbunatatim acest training de la o editie la alta! Participantii au fost din domenii variate si am avut parte si de interactivitate si de discutii interesante! Cred si sper ca au gasit mai mult decat informatie la acest training si astfel am reusit sa ne tinem de promisiunea noului slogan: More than knowledge!
Un alt training care a depasit asteptarile a fost Insider - Trainingul de Marketing Intern. Atmosfera a fost deosebit de placuta si pentru prima oara am vazut oameni interesati de subiect 100%. Oameni care au venit din proprie initiativa si nu trimisi de cineva. Interesul pentru subiect a fost la cote maxime. Mai mult decat atat mi-a placut ca au fost oameni de marketing si oameni de HR in aceeasi incapere si au vorbit aceeasi limba. Intotdeauna mi-am dorit sa se intample ceva de genul asta: sa ajunga sa se inteleaga reciproc. Si asa s-a intamplat datorita Florinei Pinzaru, care este un trainer exceptional. Pentru prima oara am avut senzatia ca in aceste companii ale caror reprezentanti au fost in auditoriu se va schimba ceva din motivatia oamenilor. In sfarsit s-a inteles ca nu trebuie sa fii marketer ca sa pricepi principiile si beneficiile brandingului de companie. De asemenea, nu trebuie sa fii doctor in psihologie ca sa intelegi ca motivatia oamenilor este un factor important pentru bunul mers al companiei si ca marketingul poate influenta asta.
Sper in cat mai multe editii ale Insider - si sper ca vom reusi sa schimbam cate ceva din conceptiile vis a vis de Markting si HR. Sper sa fie cat mai multi oameni ca cei din prima editie! Oameni care sa fie intr-adevar interesati, dedicati si implicati...oameni cu care sa iti fie drag sa lucrezi!
La mai mare!

Niciun comentariu: