luni, 27 octombrie 2008

A Hardcore (Marketing) Experience!

Am participat saptamana trecuta, vineri mai exact, la conferinta Hardcore Marketing din Timisoara unde am fost invitata ca speaker.

Cam de o luna de cand stiu de acest eveniment tot incerc sa ma laud :) …nu am gasit timpul si inspiratia necesara. Nici macar acum la finalul evenimentului – dupa 2 zile chiar – imi vine greu sa exprim toate impresiile si cuvintele care imi vin buluc in minte referitor la acest eveniment.

Ceea ce pot sa spun este ca a fost o experienta extraordinara! Mi-a placut conceptul. Mi-a placut foarte mult comunicarea. Mi-a placut abordarea Ancai.
Si asa a ajuns PICANTul la Hardcore!

Am invatat si eu, am invatat si pe altii. M-am regasit intr-o postura in care nu am mai avut ocazia sa ma analizez pana acum – aceea de vorbitor in fata unei sali numeroase, impartind “scena” cu profesionisti in domeniu, oameni cu experienta si cu multe lucruri interesant de povestit despre marketing si strategii – mai mult sau mai putin de guerilla. Trecand peste emotiile primei prezentari de acest gen (care au fost in cantitate considerabila) cred ca prezentarea a fost ok. Am avut onoarea si mandria de a fi singura femeie din galeria de vorbitori! Ceea ce mi-a placut...si, nu numai asta...dar am fost si exponenta unei generatii de antreprenori, care vrea si poate!

Am vorbit despre Marketingul Intern ca sursa de avantaj competitiv si de diferentiere intre companii. Despre subiect sunt multe de spus...si parte a emotiilor de la inceputul prezentarii s-au datorat ideii de a imi organiza ideile astfel incat sa nu omit nici un aspect legat de acest subiect, pe cat de interesant pe atat de ignorat de multe companii.

Mi-a placut ca prezentarile fiecaruia s-au legat intr-un fel una de alta desi nu ne vorbisem inainte. De altfel intreaga organizare a fost de nota 10! Cel putin din punctul meu de vedere, ca speaker nu am avut nici o problema! Jos palaria celor de la UglyDuck care se pare ca au transformat intr-adevar evenimentul intr-o lebada frumoasa asa cum spunea Anca in deschidere! Astept sa vad si Hardcore Marketing 2!

S-a mai discutat de importanta diferentierii – despre cum sa te diferentiezi si de cum NU te diferentiezi de fapt. Despre strategii de marketing de Guerilla, despre motivele pentru care marketingul nu mai functioneaza (si cum il putem repara) si despre rolul designului in marketing – ce este? la ce foloseste? cum se face un microsite! Toate prezentarile au fost foarte interesante – si chiar am plecat cu ceva idei de acolo!

Si auditoriul a fost foarte ok....oameni interesati, din domeniu, care au generat interactivitate. Nu s-au sfiit sa puna intrebari sau sa comenteze! Parca la conferintele de la Bucuresti oamenii isi dezleaga mai greu limba in astfel de manifestari. O atmosfera foarte placuta…ceea ce a facut ca timpul sa treaca foarte repede. Mult prea repede.

Pe langa experienta efectiva a conferintei am avut ocazia sa cunosc niste oameni extrem de interesanti, cu care voi pastra legatura in continuare! Inca din avion am mers pe principiul “this could be the beginning of a beautiful friendship” – asa cum spunea Alexandru.

Multumesc Anca si Sebastian pentru invitatie!

Niciun comentariu: