miercuri, 9 ianuarie 2008

What's new!?


Mergand pe principiul “ce mai faci?”, “pai citeste si tu la mine pe blog” lumea a inceput sa se ingrijoreze cum ca nu am mai scris nimic pe blog…mai traiesc oare!?
Ei bine se mai intampla (chiar si mie) sa nu am inspiratie. Pur si simplu…nu se leaga!
Dar acum ca s-au incheiat in mod oficial sarbatorile de iarna (a se citi betiile si excesele culinare) si m-am trezit din amorteala (= mahmureala) hop si inspiratia! Poate a hibernat pana acum.
Asadar…ce mai e nou?
Pai in primul rand ANUL. E 2008. E momentul pentru urari (sanatate, prosperitate, noroc, fericire etc), e momentul cand vorbim cu rudele (unii din noi si cu unele rude) cu care chiar ne auzim din an in pasti, e momentul cand facem planuri si promisiuni (ma apuc de sport, ma apuc de slabit, ma las de …diverse vicii – nu e cazul meu bineinteles, eu nu am decat vicii constructive- ma inscriu la cursuri de…diverse, o sa fac aia si ailalta). Avem aproape 350 de zile inainte. Par multe! Spor la treaba! Si eu zic sa ne apucam de pe acum!
In al doilea rand – www.picant.ro a beneficiat de un nou facelift ca sa zic asa. La fel si www.marketingforum.ro sub “bisturiul” doctorului Nick.
Apoi avem un nou proiect www.gandescpicant.ro unde ne dorim sa gasim si sa facem “publice” cele mai “picante” moduri de gandire, actiuni, moduri de petrecere a timpului liber (in mod decent si moral evident) etc. Adica, lucruri care merita amintite, luate in considerare, date ca exemplu, facute!
In al treilea rand ne-am apucat dinnou de treaba! Muulta treaba! Si de data asta vrem sa fie mai organizata (adica eu vreau sa fiu mai organizata)!
Eu pun bazele unui nou training – de Marketing pentru Servicii! Mai multe din culise nu dezvalui…pana la momentul 0.
Pe langa acest training sondam terenul si cu alte doua – “Brand new” ca sa zic asa! Retete surpriza momentan!
Ce ar mai fi nou?…Cantitatea de zapada din ultimul timp din Bucuresti! Sper ca daca a nins in primele zile o sa fie un an imbelsugat! O slaba consolare pentru o posesoare de masina si soferita aproape zilnic – evident frustrata de efectul cantitatii mari de zapada care s-a abatut peste capitala. Partea buna a lucrurilor este ca multa lume si-a lasat masina in zapada asa ca se circula momentan relativ decent ca si numar de masini! Daca luam in considerare faptul ca in loc de masini sunt pe strada mormane de zapada nu mai e asa amuzant. Acest subiect - “zapada” a generat in ultimele zile subiecte de conversatie si bloggereala dintre care mai diverse: ca e frumos si ca sa ne simtim iar copii (m-am simtit asa juma de ora cand m-am zbenguit cu cainele in parc dupa ce am deszapezit 2 ore la masina – ca ulterior sa-mi ia altul locul), ca autoritatile nu au facut nimic (adevaru e ca si eu mi-as fi dorit sa-l vad pe Videanu cum da cu lopata si cu maturica peste bordurile sale noi-noute sau pe Poteras dand la lopata sa-mi curete MIE personal locul de parcare. Si Basescu dom’ne…sa vina si el ca e al poporului!!!), ca e prea multa zapada (Deh…avem si noi odata ceva “prea mult” si tot nu-i bine), ca e frumos Bucurestiul cand ninge (dar numai atunci ca 2 luni dupa aia pana se topeste te faci ca dracu pe haine!) si altele. Ce as vrea eu sa adaug…oare inca nu am invatat ca sunt unele lucruri pe care trebuie sa le facem singuri??? Pana cand o sa asteptam sa vina “autoritatile” sa ne scoata din…zapada (in cazul asta) cand sunt situatii in care putem lua problema in mana (lopata de exemplu ) si sa o rezolvam. Salut pe aceasta cale initiativa prietenului meu Liviu si a catorva vecini, care au facut straduta lor luna…pentru binele lor in primul rand: lumea nu-si mai rupe picioarele pe zapada/gheata si au unde sa parcheze decent! De dat exemplu!

Cam atat pentru primele zile ale anului…si nu au trecut inca 10!

Un comentariu:

Nick Naumof spunea...

Tu scrii tare fain. Pacat ca e cam rar :)

Faine parantezele... si nu ma refer la picioarele cuiva