joi, 10 ianuarie 2008

Internet si Telecomunicatii

*Suntem dependenti de telefon...dar noroc cu Internetu!

Trebuia sa ma intalnesc zilele trecute cu un prieten la Plaza (unde alt-undeva!?) sa ne mai punem la curent cu noutatile (mele ... ca la el nu s-a schimbat nimic :) ). Pentru ca traim in era comunicatiilor stabilisem pe messenger sa ne vedem la 6. Pe la 5 si ceva ma suna pe mobil, usor ingrijorat, sa-mi spuna ca el si-a uitat mobilul acasa si ca nu are cum sa ia legatura cu mine si sa re- confirmam ca ne vedem intr-adevar la ora 6. Unde sunt vremurile de alta-data cand stabileam pe fix ca ne vedem si asa ramanea? :) Adevarul e ca si eu ma simt stresata cand imi uit telefonul acasa...parca lipseste ceva din mine, parca sunt rupta de lume desi am langa mine un fix si un calculator cu Internet. Partea interesanta este ca el nu imi stia numarul de telefon pe dinafara (evident era in agenda telefonului uitat) ... dar cum este Internaut de profesie a apelat la "prietenul" Google! Este uimitor cate poti gasi pe Google...aproape orice despre oricine. Si ma gandeam...cum o sa fie (sau cat o sa mai dureze pana) cand doi oameni, fiind la prima intalnire vor avea urmatorul dialog: el catre ea (sau invers): "Mai spune-mi ceva despre tine..." si celalalt raspunde suav: "Cauta-ma pe Google!"
Ce inseamna sa traiesti in era Comunicatiilor si a Informatiei! :)

Un comentariu:

Nick Naumof spunea...

mie cand mi se cer datele de contact spun cauta-ma pe google