marți, 23 iunie 2009

Valuri online in InStore Marketing - ul Romanesc


Pentru ca m-am intors in campul muncii hai sa va mai impartasesc niste noutati!

Wave Division, una dintre cele mai importante companii de Servicii de Consultanta pentru activitati de Instore Marketing din Romania si-a lansat de curand site-ul (atat varianta in romana cat si in engleza)...si nu singur: alaturi de un software (Spider 2.0), newsletter, blog, testimoniale, studii de caz, twitter si tot tacamul de comunicare online.

Studiile de caz sunt chiar interesante si sunt o sursa buna de know-how pentru toti cei interesati de ceea ce se numeste "the last mile" - locul unde se iau 70% din deciziile de cumparare. Aceasta "last mile" este fascinanta pentru oamenii de marketing, in special pentru cei care au treaba cu domeniul Retail. Iar echipa Wave ne promite articole si studii de caz intersante referitoare la acest subiect pe blog si pe proaspat-lansatul site!

Mai mult decat atat, soft-ul pus la dispozitie clientilor, Spider 2.0 este conceput in mai multe limbi si ofera posibilitatea elaborarii de raportari in timp real sub forma de tabele, grafice si analize. Asta pentru ca experienta echipei Wave in domeniu a relevat faptul ca multi project manageri si account manageri pierdeau foarte mult timp la conceperea rapoartelor, evaluarilor si analizelor in urma campaniilor. Spider 2.0 vine sa usureze aceasta munca de multe ori plictisitoare prin posibilitatea de a strange informatii si de cumula in timp real, online aceste informatii. Tot prin aplicatia Spider se confera si transparenta informatiilor furnizate clientilor. Oricand poate fi verificat statusul campaniei pe care o au in derulare.

Ceea ce mi s-a parut interesant este ca se ofera o ora de consultanta gratuita prin intermediul site-ului. Este un punct in plus pentru cei de la Wave, o metoda de a intra in contact cu potentiali clienti, de a-i asculta si intelege. In continuare...it's just business!

Asadar...Let's Wave!

Niciun comentariu: