joi, 21 mai 2009

Din joaca...o comunitate!

Totul a inceput dintr-o joaca...de la munte, de la folk, acolo unde am inceput eu sa cunosc ceea ce avea sa devina "miscarea Zgubilitica". Apoi, pentru ca nici unul din noi nu prea stateam pe acasa, pentru ca am inceput sa ne ducem la Patinoar si la ceaiuri, la antrenamente de Aikido sau munte, teatre si concerte...am avut nevoie de ceva care sa ne organizeze si sa ne tina la curent cu toate evenimentele pe care noi le consideram "Zgubilitice".

Si asa a aparut Zgubiliticon - "planeta mama" pentru toti astia "ciudatii" care prefera sa iasa in parc si sa sara coarda sau sotron, care merg pe munte cu rucsacul in spate si chitara legata peste, sa mearga la mare pentru soare, aer si prieteni, sa mearga la teatru, sa mearga la patinoar, sa alerge cu rolele prin oras (pe unde se mai poate), sa mearga la seri folk...pe scurt...astia "de moda veche":))

Acum am mai facut un pas: am creat o retea sociala! Pentru noi, Zgubilitcii, sa ne putem organiza mai usor...si pentru cei care adera la conceptul de "Zgubiliticeala". Sa ne distram impreuna!

Si pentru ca din toamna vrem sa va pregatim multe alte surprize placute si Zgubilitice!

La distractie inainte!!!

Pana atunci ne puteti urmari si pe Twitter!

Un comentariu:

Mickey spunea...

LA MULTI ANI!!!!!!