marți, 25 noiembrie 2008

Un week-end perfect!



Am fost week-endul ce tocmai a trecut la Simon(un sat pe langa Moeciu) cu fostii mei colegi Lazaristi! A fost un week-end perfect din toate punctele de vedere...am avut zapada, peisaj, soare (Duminica), caldura in casa, vin fiert cu scortisoara si portocale, prieteni, muzica, rasete si voie buna!

Datorita codului galben anuntat probabil ca am fost printre putinii care s-au bucurat de acest avertisment meteorologic.

Vineri seara a plouat si cand am ajuns acolo se anunta a fi un week-end mohorat si noroios dar sambata dimineata ne-am trezit intr-un peisaj de basm. Totul era alb si frumos! Mie personal asa imi place sa fie iarna! La munte! Acolo e locul ei nu in oras!

Nimic nu e mai placut sa iesi dimineata la aer rece...sa dai cu nasul de zapada si de prospetimea ninsorii...si apoi sa intrii inapoi in casa si sa te bagi in pat la caldurica si sa mai dormi inca vre-o 2 ore!

Pana duminica drumurile s-au eliberat si pot sa spun ca s-a circulat chiar decent! Noi am plecat pe Rasnov - Predeal - Valea Prahovei - Ploiesti - Bucuresti pe la ora 4.

Mai vreau week-end-uri asa! Urmatoarea escapada montana va fi cu placa!



Niciun comentariu: