vineri, 29 august 2008

Quickees din Internet!

Uite ca in timp ce eu ma plimbam pe cararile patriei (si ce patrie frumoasa!), in concediu fiind, oamenii din jurul meu au cam fost ocupati!

Claudiu a dat-o pe jucarii
Romeo pe bere - Imi place mai ales postul cu "10 motive care sustin ca berea e medicament" (Gasiti la el pe blog retete cu bere, istoria berii, chestii amuzante cu bere, cocktailuri si multe chestii interesante de citit intr-o pauza...de bere)
Bogdan s-a apucat si el de inscriptii...pe blog! Felicitari Bogdan ca ai reusit pana la urma sa-i dai de cap cu blogul. Imi place cum scrii deci...spor in continuare. Imi place foarte mult si abordarea - ce ar trebui sa ofere un magazin online, informatii simple fara termeni foarte "tehnici", pentru oameni fara cine stie ce cunostinte tehnice despre camere video, LCD-uri, masini de spalat si altele, un clip interesant de la Indesit Moon...Felicitari inca o data pentru furnizarea unei noi surse de informaii in domeniu.

Deocamdata atat!

Later edit: Catalina s-a mutat pe blogspot! Si are poze si recomandari noi!

2 comentarii:

Catalina...si Felicia spunea...

Si eu...eu nu? Vreau si eu...Si mai scrie si tu ceva "picant" :)

Ioana (Abe) spunea...

Gata! Si tu si tu! :)

Of...stiu! O sa mai scriu doar ca...trebuie sa gasesc si subiecte...Picante! :)