joi, 6 decembrie 2007

Mos Nicolae...Picant!


Azi a fost Sfantul Nicolae...si soarta a facut sa avem training azi, tinut de Nick. Cu ocazia asta el imi zisese ca da de baut! E normal, daca stai sa te gandesti...toata lumea da de baut prietenilor de ziua lui. Ei bine, picantul meu coleg a dat o sticla de Cabernet Sauvignion de la Murfatlar fiecarei participante (tot soarta a facut sa fie numai doamne in audienta). A fost bine azi la training! A fost o atmosfera destul de degajata pentru o prima zi! Nu stiu daca emotiile lui de la inceput s-au datorat faptului ca era singurul barbat sau era ziua lui...sau pur si simplu a avut un inceput de zi mai nefast...dar a facut in asa fel incat sa nu se sesizeze! Lumea a fost surprinsa in mod placut de cadou! Abia astept sa le vad reactiile maine, cand mai urmeaza niste cadouri...picante! De asta ne-am ales noi numele "Picant" - ne reprezinta pentru ca nu credem in tipare si rigiditati! Oameni suntem cu totii!
La Multi Ani Sfinte Nick!

Later edit:) (pentru ca mi s-a atras atentia si am fost trasa de urechi...verbal :) )Si eu am primit de la Sfantu Nick o sticla de Lacrima lui Ovidiu...pentru ca am fost cuminte si pentru ca de obicei ne dau lacrimile de ras! Merci Moshule! :)

Later later edit: Cerceii sunt facuti in exclusivitate de catre Ely! Care face niste cercei absolut geniali! http://www.flickr.com/photos/cerceluind/

Niciun comentariu: