vineri, 30 mai 2008

A 6-a intalnire Picanta!

De fapt cred ca e a 6-a pentru ca am pierdut sirul!
Ne-am intalnit aseara "la Taifas" la propriu (discutia Picanta s-a mutat la "La Taifas"). Si pentru ca locul ne-a inspirat (desi undeva foarte aproape se auzea un pickhamer)am stat la discutii, beri, cole si ape pana tarziu pe la 10 jumate (cand eu am dat tonul la plecare din lipsa apropiata de RATB - ca o sofeitza cu masina in service ce sunt). A fost foarte interesant, amuzant si vesel. Am facut si poze pentru prima data in istoria Discutiilor. (Sper sa le si primesc sau macar sa le posteze Nick pe blog) Ba chiar Nick a mai si agatat niste oameni nevinovati de la terasa in scop evident de promovare a Trainingurilor Picante. Poate nu li s-a parut asa de interesant subiectul dar sunt sigura ca vor tine minte adunatura de oameni veseli si vorbareti care erau acolo.
Nu ne-am prea tinut noi de tema (cum putem noi sa aducem valoare brandului de tara) insa am discutat despre verzi si uscate - mai mult din domeniul online pentru ca de acolo erau cei mai multi invitati. Yahoo in Romania, surse de descarcat filme, marketing viral, marketing politic, branduri de masini si motive de cumparare, carti, myticket (care btw kinda' sucks ptr ca au adus biletele la Metallica dupa aproape 2 luni) si multe altele. Am constatat pe aceasta cale ca vom fi foarte multi cunoscuti la Metallica. :) Sper sa faca rost si Nick de bilet.
De unde la ora 7 si 10 eram doar eu si Nick la o masa de 12 persoane si ne uitam unul la altul intrebandu-ne daca sa ne mai schimbam locurile pe scaune sa parem mai multi, la 7 30 deja era plina masa! Au participat Andrei de la DaAfaceri, Traian de la vEstate.ro, Mihaela de la Advice, Barbu de la F64.ro, Diana de la Institutul Roman de Training, Bogdan de la kumparaturi.ro si Bogdan (altul) de la Editura Publica. Deci un grup destul de complex...dar cum spuneam multi din online.
Una peste alta ne-am sitit bine cu totii (cred, sper). Mai ales ca, pentru mine, a venit la finalul unei zile agitate in care, pe post de "cireasa de pe tort", am primit un pahar de bere plin pe tricou si pantaloni gratie unor copii binevoitori care au considerat ca peretele despartitor dintre curtea in care ei bateau mingea si restaurantul "Casa", unde mancam eu si Nick, este suficient de inalt cat sa nu ajunga mingea buclucasa fix pe masa noastra. Evident a ajuns! Mai mult...a daramat sticla de bere si paharul meu proaspat umplut la mine in poala.
Si ca sa inchei apoteotic ziua, am alergat jumate de statie dupa 168, aseara la 11 cand am plecat de la "Taifas".
Urmatoarea discutie Picanta va fi pe 17 iunie. Poate gasim o tema suficient de incitanta pentru toata lumea si sa ne si tinem de ea!
Pana atunci recomand "La Taifas"!

joi, 29 mai 2008

Hot Marketing Communication

Imagine preluata de aici

Pe 13 si 14 iunie (da da Sambata 14 iunie) organizam o noua editie a trainingului Start Promo. Fierbinte! Picant! Asta asa ca sa stim de ce muncim sambata! Avand in vedere ca este a doua zi a trainingului si ca in aceasta zi ne ocupam de crearea unei campanii de comunicare nu poate fi decat distractiv!

Asadar va astept la a 6-a editie a Start Promo!

Despre ce e vorba pentru cei care inca nu au aflat: Start Promo e un training de comunicare de marketing. Mai exact ce discutam noi acolo? Oficial: despre comunicare, rolul ei, tehnicile de comunicare si dezvoltarea unei campanii de comunicare cu toti pasii aferenti. Ne-oficial: Fiecare isi spune "pasul" referitor la particularitatile domeniului in care activeaza - ce merge, ce nu merge, ce a incercat, ce ar vrea sa incerce etc. In plus, ne cunoastem, facem schimb de carti de vizta, de experienta etc. Mancam (Caro are mancare foarte buna si ambianta placuta), bem (suc, apa, cafea sau ceai - inca nu au introdus cei de la Caro si berea in pachetele de conferinte si evenimente)si mai si radem!

13 si 14 Iunie! Informatii si inscrieri aici. See you there!
In plus, sambata nu e nici traficul atat de oribil! :)

miercuri, 28 mai 2008

Faceti loc pentru Sandero!


Imagine luata de aici
Pentru ca azi (nu stiu de ce..poate pentru ca am inca masina in service) sunt inclinata catre domeniul Auto, ma bucur si eu online pentru vestea lansarii apropiate a noii Dacii - Sandero! Astept cu nerabdare noua productie...si mai ales vreau sa fac un drive test! Am auzit cum ca ar fi cea mai "bazata" - adica cea mai buna masina din gama Logan.

Din punct de vedere estetic si vizual mie imi place.

Lansarea oficiala in Romania va avea loc pe 3 iunie. Comenzile vor putea fi facute din saptamana urmatoare si livrarile vor fi onorate pana la sfarsitul lunii (am vazut pe Realitatea TV). Se spune ca nu va costa mai mult de 9500 euro (cu TVA cu tot). Vom trai si vom vedea.

Reclame la masini

Super! (merci Tudor pentru link)

Din ciclul "Razboiul reclamelor"...

Pe acelasi principiu Stejar vs. Bergenbier (din punctul meu de vedere daunator pentru Stejar) postez mai jos replica Chevrolet (Aveo) la "auto-lauda" Citroen C4. Spotul este mai vechi ce e drept dar e bun si amuzant!
Cateodata tehnologia nu e bine sa fie prea inteligenta. Si sa nu uit...Viral rulz! :)

Reclama originala C4


Parodia Chevrolet Aveo

Despre fondatorul IKEA

Am primit pe mail azi un articol referitor la Ingvar Kamprad. Nu stiu sursa asa ca nu pot sa pun link. Reproduc insa mai jos articolul integral. Mi s-a parut foarte interesant!

Sarmanul miliardar

Locuieste intr-un bungalow, zboara cu companii low cost si se interneaza de trei ori pe an la clinici de dezintoxicare. Este vorba de cel care a fondat Ikea si care are o avere de peste 30 de miliarde de dolari.

In pardesiul sau usor ponosit, cu ochelari de vedere ieftini si cu pantofii scalciati, miliardarul arata ca un pensionar care se chinuie sa treaca peste greutatile zilnice provocate de un buget mai mult decat restrans. Insa barbatul nu e nimeni altul decat Ingvar Kamprad, singuraticul fondator suedez al Ikea. Averea sa depaseste 30 de miliarde de dolari, ceea ce inseamna ca este cel de-al saptelea cel mai bogat om din lume. Cu toate acestea, Kamprad, care are 81 de ani, admite ca "e cam strans la punga".

Zboara cu companii low cost, conduce el insusi un Volvo vechi de 15 ani, si si-a mobilat modesta sa casa aproape numai cu produse de la Ikea pe care, culmea! le-a asamblat chiar el.

A recunoscut ca si-a concediat frizerul sau la care apela de multi ani, dupa ce a descoperit ca se poate aranja la un altul, mult mai ieftin.

Recent, cand a sosit la o gala pentru a primi un premiu "omul de afaceri al anului", bodyguarzii de la intrare au refuzat sa-l lase sa intre pentru ca l-au vazut ca a coborat dintr-un autobuz de transport in comun.

Fost simpatizant al nazistilor, in anii imediat urmatori celui de-al Doilea Razboi Mondial, Ingvar s-a autoproclamat alcoolic si a admis public ca are o problema legata de alcool. Insa tot el a afirmat ca situatia este sub control si ca se "dezintoxica" de trei ori pe an.

Dorinta sa de a economisi banii se extinde si in vizitele in strainatate, cand ajunge la Londra de exemplu preferand sa mearga cu metroul sau cu autobuzele, mai degraba decat cu taxiul.

Acum, Ingvar Kamprad locuieste retras, alaturi de sotia sa Margaretha intr-o vila din Elvetia. Cei doi sunt vazuti deseori luand cina in restaurante ieftine iar la supermarketuri merg atunci cand sunt promotii.

Ingvar face cumparaturi numai dupa-amiaza, cand preturile de la supermarket incep sa scada.

Recent, o statuie care il reprezinta a fost ridicata in orasul sau natal din Suedia, iar Ingvar a fost invitat sa taie panglica. Se spune ca acesta, dupa ce a taiat panglica, a impachetat-o frumos si a dat-o primarului, spunandu-i ca o mai poate utiliza foarte bine si altadata.

Explicandu-si stilul de viata, Ingvar declara ca "sunt mai chibzuit asa cu banii, un fel de suedez-scotian. Ce are? Daca incep sa achizitionez lucruri luxoase nu fac altceva decat sa ii incit si pe ceilalti sa faca la fel. Este important ca liderii sa fie un exemplu. Ma uit la banii pe care i-as cheltui pentru mine si ma intreb daca toti acei clienti ai Ikea ar putea sa-si permita. Din cand in cand, recunosc, imi cumpar cate o camasa frumoasa si o cravata, plus ca mai mananc peste la restaurant".

18 miliarde anual

Ingvar Kamprad avea doar 17 ani gand a fondat Ikea in 1943. Numele companiei provine de la initialele lui, IK, E de la Elmtaryd, numele fermei familiei unde a crescut el si un A de la Agunnaryd, satul sau natal.

Adolescentului Ingvar i-a venit ideea mobilei demontabile in momentul in care a incercat sa bage o masa in masina sa si pentru ca nu reusea, un amic i-a zis sa ii taie picioarele mesei, restul e istorie.

A deschis primul sau magazin in 1965, insa din cauza vantului, firma de neon s-a spart, a luat foc si totul s-a facut scrum.

Desi a avut un start atat de nefericit, Ikea, care initial primea comenzi prin posta s-a transformat intr-un imperiu de peste 18 miliarde de dolari anual.

Exista numeroase statistici care mai de care mai bizare, inclusiv cea care sustine ca unul din zece europeni este conceput intr-un pat de la Ikea.

Acum, imperiul este condus de cei trei fii ai lui Ingvar Kamprad, Peter, care are 44 de ani, Jonas, de 41 de ani si Matthias, de 39 de ani, pentru ca tatal lor nu doreste ca o singura persoana sa detina controlul intregii afaceri.

In randul lumii...

Felicitari celor din Azuga. Campanie electorala sau nu, iata ca au facut un pas pe care il asteptam demult (ce e drept in Bucuresti!) - este prima zona din Romania cu HotSpot Gratis. Mai multe aici.

Astept sa se intample si in Bucuresti...macar in centru, la Poiana Brasov - ca sa pot sa imi veific mailul dupa ce ma dau cu placa...siiii la 2Mai am deja la Viilamare. :)

luni, 26 mai 2008

am ceva in care sa cred!?



Sau traducerea refrenului cantecului castigator al Eurovision 2008 - Believe. Felicitari Rusiei! Eram convinsa ca ei vor fi cei care vor castiga! Melodie frumoasa (catchy - adica iti ramane in minte),optimista, interpretare pe masura, contributie a lui Edvin Marton (ungur de altfel) si spectacolul lui Evgheni Plusenko. Intr-un Eurovision care seamana din ce in ce mai mult a cocktail intre circ si parada gay, era normal ca una dintre cele mai armonioase si inspirationale cantece sa castige. Normal! In ultimii 2 ani parca au innebunit toti participantii...atat la nivel de prezentare cat si la nivel de melodii.
Doar pentru ca ai nostri nu s-au remarcat prin nimic si au fost votati din tarile cele mai "bogate" in romani nu inseamna ca voturile s-au acordat NUMAI pe criterii geopolitice. (Sunt de acord ca la fiecare editie "vecinatatea" conteaza dar nu exclusiv!).
Ce mi-a placut la rusi si mi-a intarit convingerea in faptul ca vor castiga a fost in primul rand promovarea si faptul ca au stiut sa isi vanda marfa...pe gustul clientului. Si ce daca l-au adus pe Plushenko si asta (se zice ca) a inclinat balanta? Bravo lor! La spectacolul Kings on Ice de la Bucuresti au prezentat aceasta melodie! Din nou Bravo lor! Foarte isteata miscarea! Si eficienta. Melodia e super si videoclipul o sustine!

A mai trecut o editie a Eurovisionului...noi, romanii, iar am ramas cu buza umflata! Imi pare rau ca iar trebuie sa scriu pe un ton...acru-amarui! Dar "performanta" la acest Eurovision ne-a dat inca un motiv sa ne victimizam, sa ne scada self esteem-ul (si asa slatbut), sa fim de rasul (nu al lumii ci al) nostru. Dupa declaratiile "razboinice" cu care cei 2 s-au prezentat inainte de concurs...duminica nu ne-a ramas decat sa ne tavalim de ras in urma prestatiei mediocre. Melodie mediocra, interpretare si prezenta scenica slaba. Oare la cate voci valoroase avem...nu am fost in stare sa venim cu ceva mai "cu suflet"!? Mai optimist? In fiecare an imi pun aceeasi intrebare: oare cei care fac preselectiile chiar NU invata nimic de la un an la altul!??? Chiar nu isi dau seama ca trebuie sa trimita o melodie puternica, de impact, interpreti cu "plamani" si prezenta scenica! De ce oare nu merg pe acelasi criteriu pe care au mers cu Traistariu sau Sistem? D-l Moculescu (de ce l-or fi intrebat oare pe el cei de la Realitatea!?) spunea ca am obtinut si performante...locul 3, 4, 8...E adevarat! In ultimii 20 de ani...3 locuri in primele 10 e ceva. Nu!!! Cand o sa invatam ca performanta inseamna locul 1!? Pe de alta parte...si daca am castiga...cum am putea noi oare sa sustinem un Eurovision...si unde!??
Dupa atatea intrebari retorice...la care sincer nu cred ca voi primi vreodata raspuns...mai am una: in ce sa mai credem noi romanii!? In echipa nationala de fotbal nu (de vreme ce toti se asteapta sa se intoarca acasa dupa 3 meciuri), in valorile muzicale nu (pentru ca ne sunt daramate sperantele cu fiecare preselectie si participare la Eurovision), gimnastica nu foarte, valori, traditii, turism...yeah!Right! Vreau si eu ceva in care sa cred ca roman!!!

Pana atunci...sa invatam iar de la Rusi!

(nu pun si prestatia romanilor pentru ca...nu imi place! dar se gaseste pe youtube pentru doritori)



si videoclipul original

vineri, 16 mai 2008

Dimensiunea ratarii...

Rasfoind blogurile de azi am dat peste un post interesant "Suntem o generatie de ratati?"
http://deceblog.net/2008/05/generatia-ratatilor.html/

Subscriu in mare la ceea ce scrie acolo - mai ales ca a venit cumva ca un raspuns la o intrebare ce ma macina azi "De ce am lasat siguranta unui salariu lunar pentru nesiguranta profitului firmei proprii!?" Interesante sunt si comentariile!

Desi am terminat facultatea dupa 2000 nu sunt o ratata! La fel ca multi altii incerc sa supravietuiesc si sa inot contra curentului/sistemului care se incapataneaza sa nu sprijine tinerii antreprenori care pornesc de la zero - doar cu mintea si entuziasmul! Poate nu reusesc anul asta sa imi iau masina...dar macar nu uit sa rad, sa admir un varf de munte sau un apus de soare, nu imi uit familia si prietenii! Vreau sa ma doara burta de ras, de prea multa bere bauta pe plaja in Vama decat de cafea si stres. Vreau sa imi iasa fire de par alb datorita copiilor pe care ii voi avea, nu din cauza rapoartelor si procedurilor. Vreau sa se uite lumea la mine si sa imi spuna "Hai sa discutam!" nu "Nu discut cu tine ca nu ai haine de firma".

joi, 15 mai 2008

Hic! Eu cu cine votez...?!



Alergand azi prin oras cu treburi si intalniri, m-am oprit cateva minute in fata statiei de metrou Brancoveanu sa-l astept pe Nick (cu care trebuia sa merg la o intalnire...de afaceri desigur!). Nimic nu se compara cu urmarirea campaniei electorale din strada! M-am amuzat teribil. Urmaresc in general cam tot ce se intampla in aceasta campanie...dar prefer sa ii las deocamdata pe cei mai priceputi ca mine sa isi dea cu parerile pertinente. De data asta nu ma pot abtine! (asa cum imi spune Alex constant...."tre' sa scriu despre asta pe blog").

Aglomeratie mare de corturi in fata iesirii de la metrou. De departe cel mai galagios, mai aglomerat si mai vizibil - cortul PD-L (a fost foarte draguta o domnisoara, noua in "politica", care l-a chemat pe colegul ei - mai experimentat evident - sa-l intrebe "Cum ii cheama pe astia? De la ce vine PDL?"). In jurul lui...si pe o raza de cativa metri o sumedenie de tineri portocalii roiau si iti bagau in fata, vrei nu vrei, fluturasi portocalii. Si acum imi revine obsedant in cap melodia cu "vantul bate, apa trece...". Si era o vreme cand imi placea aceasta melodie! Un pusti foarte simpatic si bagaret in seama (mi-a placut de el si de sinceritatea lui) mi-a varat sub nas fluturasii cu candidatul la sectorul 4. "Votati Silaghi" ma invita (pe toata lumea invita astfel) pe tonul pe care il folosesc vanzatorii de porumb fiert vara, pe plaja. Le-am aruncat. A venit iar. I-am zis ca nu stau in sectorul 4 si ca nu ma intereseaza. Mi-a dat unele cu Blaga. Mi-a zis ca "macar sa le imparta". I-am zis ca pe celelalte le-am aruncat. A ridicat din umeri candid si mi-a zis ca el e acolo doar sa le imparta. Sa ii faca reclama. M-a pufnit rasul! Mai aveam cateva minute de asteptat...mi-am aruncat ochii pe promisiunile lui Blaga...nimic surprinzator. M-a surprins insa o jmecherie...pe spatele unuia din fluturasi este programul Euro 2008. Buna manevra ca sa nu il arunc la primul cos...pe de alta parte, gasesc programul si pe net!

Cel mai trist - Cortul lui Sorin Oprescu...numai cateva afise imi aratau degetul..."Primul pentru Bucuresti" e cam si singur...de vreme ce batea vantul (la propriu) prin cort! O sticla stinghera de suc...jumatate plina imi dadea de banuit ca la un moment cineva a fost acolo...si a lasat un teanc de fluturasi inca ambalati in punga.

La mijloc...cortul verde crud al PC. Ma uit mai cu atentie, pentru ca de acolo nimeni nu m-a bagat in seama, nimeni nu a venit sa imi bage fluturasi sub nas sau sa ma intrebe de sanatate. Aproape ca m-am simtit ignorata si jignita! Piedone si Codrin nu-stiu-cum. Codrin...cu numele lui poetic (cel putina asa imi suna mie) are un slogan foarte dur si violent: "Da-te cu tancul!" si un site corespunzator (despre utilizara on-line-ului in campanie povestesc mai tarziu - dar sunt atatia bloggeri care au comentat foarte bine!). Alta dezamagire...cu un asemenea slogan ma asteptam sa vuiasca si sa duduie Bucurestiul! Si eu acum am auzit prima data..si l-am vazut trist in fata unei statii de metrou...fara sustinere...cu niste oameni plictisiti la cort...Of! Trist! Foarte trist! Pe astia sigur nu-i votez!

Ma gandesc...in cazul in care va castiga PD-L...va castiga datorita campaniei si nu a oamenilor. Pur si simplu au o vizibilitate, notorietate si prezenta mai buna!

Si totusi...eu cu cine votez!?

O idee buna...

Stateam in trafic zilele trecute si am auzit la radio un spot la Francusa de Cotnari care, in ansamblu, nu m-a incantat foarte tare. Mi-a placut insa ideea din spatele spotului - care are la baza implicarea consumatorului: "Nu gasesti vinul Francusa in locatia in care te afli? Da-ne un mail si trimitem agentii de vanzari. In plus tu castigi 2 sticle de Francusa." Este interesant de urmarit aceasta campanie...mai ales ca, fiind o consumatoare de Francusa, nu gasesc de cele mai multe ori acest vin in locatii. Mi s-a parut o idee buna, mai ales ca toata lumea are de castigat.
In ianuarie 2008, directorul de marketing al companiei, declara pentru Business Standard un buget de marketing si publicitate de 2,1 mil de euro pentru 2008.


Sper sa prinda si sa gasesc mai des Francusa in restaurante si baruri.

vineri, 9 mai 2008

PICANTerii de vara!



Uite ca usor usor vine vara! Postez mai jos programul pe care PICANT ()l-a pregatit celor care vor sa fuga in mod placut de caldura verii…si de rutina serviciului:

21 Mai – Junior Brand. E un training nou, un “nou nascut” in portofoliul PICANT. Trainingul este creat ca un exercitiu de branding...trecand prin toate etapele crearii unui brand in cadrul unui workshop. Se adreseaza celor care au de-a face cu brandurile dar sunt la inceput. Conceptul trainingului, precum si prestatia in mare masura ii apartine lui Nick (Naumof). Ca si teme atinse in cadrul Junior Brand mentionez: Proiectarea unui brand (identificarea nisei de acoperit, analiza publicului tinta, stabilirea pozitionarii – alegerea Brand Essence-ului, comunicarea brandului), Evolutia brandului in timp (principii de baza ale evolutiei in timp a unui brand, improspatarea brandului, repozitionarea, extinderea brandului, moartea brandului), Optiuni de gestiune a portofoliului de branduri, Brandul ingredient, Brandul garantie, Nevoia de sustinere financiara a brandului.

22 si 23 Mai – COM.org. Este un training de comunicare organizationala. In ciuda titlului destul de generalist, COM.org se ocupa de probleme reale din orice companie,indiferent de marimea ei: barierele in comunicare si tehnicile de depasire a lor. Tematica trainingului este foarte interesanta, mai ales ca cele invatate aici nu se aplica doar in mediul profesional ci si in cel personal. Desi este un training care se preteaza mai bine la personalizare, noi suntem de parere ca prin modul de sustinere de tip “deschis” au acces mult mai multi oameni si informatia poate fi mai bine diseminata. Dana Popescu este cea care sustine acest training. Din tematica COM.org amintesc: Procesul de comunicare, Tipuri de receptori, Comunicarea in context organizational, Stilul personal de comunicare vs. Comunicarea in functie de personalitate, Modalitati de comunicare in functie de interlocutori si contexte, Cum comunicam si relationam cu personalitatile dificile.

29 si 30 Mai – Start Promo. Start Promo este perla portofoliului PICANT. De departe cel mai “batran” dar si cel mai de succes training. Interesul manifestat pentru el ne-a provocat intotdeauna sa-l imbunatatim si sa-l “upgradam” de la editie la editie. Si am ajuns la editia a sasea. Tratand subiectul tehnicilor de comunicare de marketing, Start Promo a plecat ca un training pentru persoane cu cunostinte de baza si medii in domeniu, dar a atras si veterani in domeniu. Cateva teme: Rolul comunicarii de marketing in afaceri, publicurile catre care se comunica, obiectivele comunicarii de marketing, Principalele Tehnici de Comunicare de Marketing (Publicitate (advertising), Relatii Publice (PR), Comunicarea prin Eveniment, Promovarea Vanzarilor, Marketing Direct, Comunicare on-line) si Planul unei Campanii de Comunicare de Marketing – incununat cu un mega workshop de creare a unei campanii de comunicare. Start Promo este rezultatul contributiei mele si a lui Nick, precum si ocazia de desfasurare live a amandurora. Adica noi suntem trainerii.

12 – 13 iunie – Markting Intro. Unul din cele mai “serioase” trainignuri din portofoliu dat fiind faptul ca punem accent mai mult pe “the dark side of marketing” cum spune Nick. Adica pe partea de strategie, planificare, cercetare si mai putin pe promovare si alte parti “fun”. Tot noi doi suntem trainerii.
19 – 20 iunie – iSell - Un magazin on-line este o afacere in sine. Trainingul i Sell propune o abordare manageriala a comertului electronic care vizeaza atat aspecte tehnice, financiare cat si de marketing si comunicare. i Sell se adreseaza antreprenorilor in comertul electonic, managerilor de magazine on-line, responsabililor de makreting si comunicare din magazinele on-line si altor persoane implicate in managementul magazinelor on-line. Trainerul " i Sell " este Liviu TALOI este Consultant IT pe piata .ro incepand din anul 1995. A colaborat cu numeroase site-uri si reviste de profil din Romania. In perioada 2004 - 2006 a fost PR Manager la cel mai mare magazin online din tara. In prezent este consultant in comert electronic.
26 – 27 iunie – Event’Or. Piesa de rezistenta a trainingurilor Picant, mai exact, a lui Nick pentru ca el presteaza. Este un training de organizare de eveniment bine gandit, bine facut, primul si unicul de acest gen pe piata. Si atmosfera e chiar destinsa, relaxata si “fun” la acest training..pentru ca in general vin specialisti in domeniu, oameni cu experienta si chiar ai cu cine si ce discuta. Din pacate acum nu se nimereste de nici o sarbatoare marcanta – dar ultimele 2 editii au “picat” foarte bine: De Sf Nicolae (cand Nick a dat de baut vin rosu tuturor participantilor) si in prag de Paste (cand a facut cinste cu vin si vopsea de oua...rosie, evident). Pacat ca nu il cheama si Petru sau Pavel...:)
Si probabil in iulie vom pleca in concediu...sau nu! Sau venim cu traininguri noi!

joi, 8 mai 2008

Live de la CERF 2008

...Pe o conexiune destul de buna de la hot-spot.ro.

Prima impresie? Amestecatura de standuri si firme puse alandala, mult zgomot (a se citi muzica data taaareee) de la fiecare stand, tehnica multa...care mai de care mai SF. Gadgeturi si fete "fandosite si cochete".

Cateva impresii ale expozantilor? "Subtire". Azi. Sa vedem in zilele urmatoare.

Impresia specialistului Nick? "Nimic OAU". Cel putin in primele 2 standuri (14 si 15).

Restul impresiilor pe larg after...la rece!

Later edit: Mai multe detalii pe blogul Boom: http://blog.boom.ro

De ce iubesc Bucurestiul...

- pentru tot ce se intampla aici ;
- pentru toate activitatile, oportunitatile si posibilitatile pe care le ofera;
- pentru ca are teatre si piese bune;
- pentru ca are multe sali de cinema, cu aer conditionat (adik nu mori nici de cald nici de frig ca odinioara), floricele cu gust si multe filme de unde alege;
- pentru ca aici au venit Edvin Marton si Evgeni Plushenko
- pentru ca aici vine Michael Flatley
- pentru ca aici vine Metallica
- pentru ca aici e Bestfest
- pentru ca are o multime de baruri, cluburi si cafenele – pentru toate gusturile si buzunarele
- pentru ca nu se termina bautura in cluburi sambata seara la ora 1
- pentru ca gasesti orice de cumparat
- pentru ca oricat de “ghiduse” ar fi ideile de cadouri ai unde sa le materializezi
- pentru ca are librarii misto – unde poti sa petreci ore bune departe de zgomot si agitatie fara sa te plictisesti
- pentru ca are ceainarii
- pentru ca nu ma plictisesc niciodata si intotdeauna gasesc ceva de facut
- pentru ca are seri folk
- pentru bucurestenii adevarati 100% din tata in fiu
- pentru ca are internet si hotspot-uri

Si in final, hai sa admitem cu totii: cu tot traficul infernal, aglomeratie, constructii interminabile facute in mod imbecil, cu tot praful, cu toata lipsa de locuri de parcare si alte probleme – Bucurestiul este o metropola! O metropola in dezvoltare. Si e normal sa fie toate astea. Oriunde este sau a fost la fel. Dar aici sunt banii, aici sunt oportunitatile de studii si cariera! Vrei relaxare? Te duci la munte, la mare sau la tara!
Aici e viata si agitatie!

miercuri, 7 mai 2008

Impotriva violentei in familie!



Subscriu!

Chiar ca "N-ai cu cine"...

Proaspat revenita in minunata capitala a tarii noastre, o sa imi las deoparte (deocamdata) gandurile de “dragoste neconditionata” care mi-au inundat mintea in momentul pornirii masinii si patrunderii in trafic, si o sa povestesc azi (ca e fierbinte si proaspat subiectul) despre minunata reclama la coniacul Cava D’Oro. Reclama care azi, miercuri 7 mai, a facut sa vuiasca nu numai blogosfera, dar si media – ziare, radio TV. Toata lumea numai despre asta vorbeste. Pe scurt ce s-a intamplat: “Sindicatul poliţiştilor a solicitat CNA să interzică spotul "Le Birt", la marca de cognac "Cava d' Oro" (în care apare replica "nişte ţărani"), susţinând că aceasta le-ar ştirbi autoritatea în faţa cetăţenilor, care i-ar putea lua de "fraieri". Spotul "Le Birt", pentru brandul de coniac "Cava d'Oro", este considerat de preşedintele Sindicatului Naţional al Poliţiştilor şi Personalului Contractual (SNPPC) din Ministerul Internelor şi Reformei Administrative, Liviu Butunoi, drept o încercare de sumbinare a autorităţii poliţiştilor, care reflectă "lipsa lor de cultură"."În situaţia în care este arătată acea persoană (n.r.- poliţistul care apare în reclamă), autoritatea poliţiei în faţa cetăţeanului se pierde. Poliţistul asigură aplicarea legii şi liniştea cetăţeanului, iar când apar tot felul de reclame de genul acesta o să ajungă cetăţenii să le dea poliţiştilor acadele şi bomboane când o să fie opriţi pe stradă. Reclama arată poliţistul la bar, deci denotă lipsa de cultură a lui", a declarat, marţi, pentru NewsIn, preşedintele SNPPC, Liviu Butunoi. (citat de pe http://www.newsin.ro/cna-poli%c5%a3i%c5%9fti-reclama.php?cid=view&nid=b071c802-4a1c-4fee-b339-b4b26ca1e4cd&hid=media)

Prin faptul ca politistii s-au revoltat nu ma face sa cred decat ca reclama a fost prea subtila pentru ei! Coeficientul de intelegere mai departe de cuvintele popriu-zise este oare atat de scazut?! Oare au uitat ca romanii se joaca cu vorbele si sensul lor inca de la primele poezii si nuvele? Din pacate protestul lor nu face decat sa adanceasca aceasta credinta conform careia gandirea organelor legii se rezuma la a da din maini (catedata ineficient) in intrsectii. S-au plans ca le este stirbita “autoritatea morala” – hmm...care autoritate morala? Din pacate la noi nu tine imprimarea autoritatii decat cu “ciomagul” – sau amenda! Cum ramane cu bancurile cu politisti? Cum ramane cu Garcea? Cum ramane cu Tuzgureanu? “Lipsa de cultura” este reflectata de faptul ca politistul este in bar? NU! Este doar o realitate! Parerea mea este ca “lipsa de cultura” este promovata de pe la admiterea la facultate...

Ia imaginati-va un pic cum ar fi (in absenta reclamelor, bancurilor sau referirilor tendentioase sa zicem...) daca un politist v-ar opri in trafic si ar incerca sa va explice in mod filozofic, apeland la cultura si istorie, bazand-se pe autoritatea sa morala, faptul ca ati incalcat legea! Nu-i asa ca data viitoare, in virtutea constiintei pure si a respectului, v-ati abtine sa schimbati banda pe linie continua, sa depasiti pe linia de tramvai sau mai stiu eu ce alte manevre? Sunt convinsa de altfel ca si galeriile echipelor de fotbal ar fi mult mai respectuoase cu domnii politisti si jandarmi daca nu ar exista bancuri sau reclame cu referire la coeficientul de inteligenta al organelor legii! Si impozitele si taxele la stat tot din respect sunt platite...nu din cauza amenzilor si penalitatilor! Nu, nu! Nici vorba!

Pe cand o revolta a Sindicatului Blondelor? De ce ele nu s-au revoltat la campania Cosmorom de pe vremuri. Va mai amintit? “Cat face trenul pana la Constanta? – intreba domnisoara tip “Barbie” imbracata toata in roz, “O secunda...” ii raspunde centralista, “Multumesc!” vine raspunsul promt si satisfacut urmat de inchiderea telefonului. Unde e proverbialul simt al umorului romanesc? Hazul de necaz si “bascalia” care ne curge in vene?
Vorba ‘ceea: “n-ai cu cine ma, n-ai cu cine!”

Cu interzicere sau fara...reclama si-a atins scopul! Toata lumea vorbeste despre ea! Daca nu era scandalul poate nu se vorbea atat...poate placea si atat! Acum place mai mult! ”N-ai cu cine ma, n-ai cu cine! Niste tarani”! a devenit parte a “folclorului” la fel ca “Gogule, probleme ma?”. Se pare ca bauturile spirtoase prind la romani!  Deci felicitari producatorilor si creativilor (Agentia Papaya Advertising)! Si la mai mare baieti!

Astept cu interes reactia poporului frate francez referitoare la partea a doua a reclamei! Hai noroc!


Later edit: Felicitari CNA ca a respins cererea Sindicatului Politistlor si spotul va continua sa ruleze! Bravo!